Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.11.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Vēstures reprezentācija romānu ciklā  "Mēs - Latvija. 20.gadsimts". Nora Ikstena', 1.
  • Referāts 'Vēstures reprezentācija romānu ciklā  "Mēs - Latvija. 20.gadsimts". Nora Ikstena', 2.
  • Referāts 'Vēstures reprezentācija romānu ciklā  "Mēs - Latvija. 20.gadsimts". Nora Ikstena', 3.
  • Referāts 'Vēstures reprezentācija romānu ciklā  "Mēs - Latvija. 20.gadsimts". Nora Ikstena', 4.
  • Referāts 'Vēstures reprezentācija romānu ciklā  "Mēs - Latvija. 20.gadsimts". Nora Ikstena', 5.
  • Referāts 'Vēstures reprezentācija romānu ciklā  "Mēs - Latvija. 20.gadsimts". Nora Ikstena', 6.
  • Referāts 'Vēstures reprezentācija romānu ciklā  "Mēs - Latvija. 20.gadsimts". Nora Ikstena', 7.
Darba fragmentsAizvērt

4. Romāna spēcīgās un vājās puses
Romāna vājas puses nav izteiktas. Iespējams ne vienmēr stāstā tika līdz galam izskaidrots vai pamatots politisko uzskatu un darbību iespaids uz konkrētajām paaudzēm, taču tas viss lika lasītājam daudz aizdomāties par tā režīma un gadsmita netaisnībām un ierobežotību.
Savukārt romāna stiprās puses ir vairākas un grūti pat uzskaitāmas. Kā vienu aspektu jāmin, ka autobiogrāfisks stāsts uzreiz ievelk lasītājus vēl dziļāk stāsta morālēs un domās, itsevišķi, ja tas ir saistīts ar rakstnieci. Stāstā tika precīzi attēlota tā laika realitātes sajūta, komunistiskais režīms, pastāvošā cenzūra, kā arī krievu vadoņu godināšana un vārda brīvība. Šīs nianses padara romānu lasāmu dažāda vecuma auditorijai, kas ir augsti vērtējams sniegums, jo tādējādi gan jaunieši, gan viņu vecāki varēs lasīt par atmiņām šajos laikos un izdzīvot tās ar savām sajūtām un domām. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants