Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Ieteikumi basketbola treneriem darbā ar 11 - 12 gadus veciem audzēkņiem', 1.
  • Konspekts 'Ieteikumi basketbola treneriem darbā ar 11 - 12 gadus veciem audzēkņiem', 2.
  • Konspekts 'Ieteikumi basketbola treneriem darbā ar 11 - 12 gadus veciem audzēkņiem', 3.
  • Konspekts 'Ieteikumi basketbola treneriem darbā ar 11 - 12 gadus veciem audzēkņiem', 4.
  • Konspekts 'Ieteikumi basketbola treneriem darbā ar 11 - 12 gadus veciem audzēkņiem', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Ko trenerim ieteicams ievērot, lai motivētu audzēkni palikt/ nodarboties basketbolā?

Par motivēšanu sauc atsevišķa cilvēka vai grupas darbības stimulēšanas procesu, kurš
vērsts uz individuālu vai kopēju mērķu sasniegšanu.
Motivējot savus audzēkņus, jāatceras, ka cilvēks nereti ir gatavas atteikties no daudziem piedāvātajiem labumiem kādas idejas vai ideālu vārdā, ko ietekmē katra individuālā vērtību sistēma
Pēc A. Maslova teorijas un motivēšanas sakarības sporta darbā!
Pastāv komandas vai grupas vajadzības sportā:
Fizioloģiskās vajadzības. Tas ir režīms un labi sakārtota sporta bāzes nodrošinājums, lai būtu arī rehabilitācijas atpūtas vietas, lai viss būtu sportā sakārtots! Pašam jāseko sev līdzi (vai kārtīgi ir iesildījies vai ir noteipojis kājas). Bērniem - ‘’bonusu’’ sistēma, dažādas balvas, pa labi padarītu darbu. Vēlākos gados-naudas atalgojums, prēmijas un piemaksas.
Vajadzība pēc drošības. Grupas normu un likumu izpratne un akceptēšana. Pārliecība par individuālajiem un komandas mērķiem, par savu vietu un lomu komandā. Rehabilitācijas pasākumu nodrošinājums. Vēlākos gados-sociālās garantijas un veselības apdrošināšana.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants