-
Uzņēmuma X raksturojums
Secinājumi.
Mani secinājumi ir tādi kad, pieņemt vajadzētu vien to, ka darbienieki ir gudrāki, nekā jūs domājat, tādēļ nevajadzētu viņus ne pārmērīgi aizstāvēt ne ignorēt. Vajag vienkārši atrast veidu, kā veicināt darbinieku sapratni par pārmaiņu nepieciešamību, nav nemaz tik sarežģīti. Lielākoties cilvēku prāti var kļūt ierobežoti ikdienas domu šaurībā un darbībās, bet viņi tik un tā ir spējīgi uztvert pārmaiņu iemeslus. Un darbinieki ir jāmotivē, bez motivēšanas darbinieki ies un nāks tie mainīsies un no darba nebūs nekāda rezultāta. Iespējams darbiniekiem ir vajadzīgi arī kādi semināri kuros speciāli apmāca darbinieku, lai viņš iegūtu vajadzīgās iemaņas darbā un spētu profesionāli un precīzi strādāt. Ne vienmēr tas ir vajadzīgs, jo lielākoties mūsdienās darbā pieņem tādus darbiniekus kam ir iepriekšējā pieredze, un bez pieredzes mazāk. Motivēšana ir dinamisks process un faktoru kopums, kura reultātā lietojot psiholoģiskās, sociālās, ekonomiskās un tiesiskās metodes un līdzekļus, tiek panākts rezultāts, ka darbinieks savā uzņēmumā jūtās motivēts. Domā par cilvēkiem, kuriem ir jāmaina sava ikdiena un domā par sevi pašu ne vienmēr pārmaiņas nozīmē to labāko. Kā arī pārmaiņas sākas ar paziņojumu, bet lai tās īstenotu tām ir nepieciešams ilgs laiks.
…
Veiksme un panākumi reizēm nāk viegli, kā tāda nejaušība, bet reizēm tas ir smags darbs. Dažkārt grūtāk ir šos panākumus noturēt, nekā sasniegt. Ja uzņēmums vai indivīds ir parādījis labu sniegumu, vienmēr no tā tiek gaidīts vairāk. Ja līmenis krīt, interese atslābst, tāpēc es vēlos pastāstīt par uzņēmumu “X” kuram ir panākumi, bet tajā pašā laikā tas netiek galā ar pārmaiņu vadību. Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „X” ir uzņēmums, kas savus pakalpojumus piedāvā jau kopš 2003. gada, un tas nodarbojas ar pakalpojumu sniegšanu viesiem, rezervēšanas procesu, rezervēšanas sistēmu un dokumentiem, viesu uzņemšanas dienesta pārskatu sagatavošanu, viesu izrakstīšanas pamatprocedūrām, konferenču un banketu zāles sagatavošanu, banketu rīkošanu, kā arī citu pakalpojumu sniegšanu saistībā ar viesmīlības nozari.