Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prezentācija 'Metožu izvēle vērtēšanai', 1.
  • Prezentācija 'Metožu izvēle vērtēšanai', 2.
  • Prezentācija 'Metožu izvēle vērtēšanai', 3.
  • Prezentācija 'Metožu izvēle vērtēšanai', 4.
  • Prezentācija 'Metožu izvēle vērtēšanai', 5.
  • Prezentācija 'Metožu izvēle vērtēšanai', 6.
  • Prezentācija 'Metožu izvēle vērtēšanai', 7.
  • Prezentācija 'Metožu izvēle vērtēšanai', 8.
  • Prezentācija 'Metožu izvēle vērtēšanai', 9.
  • Prezentācija 'Metožu izvēle vērtēšanai', 10.
  • Prezentācija 'Metožu izvēle vērtēšanai', 11.
  • Prezentācija 'Metožu izvēle vērtēšanai', 12.
  • Prezentācija 'Metožu izvēle vērtēšanai', 13.
  • Prezentācija 'Metožu izvēle vērtēšanai', 14.
  • Prezentācija 'Metožu izvēle vērtēšanai', 15.
  • Prezentācija 'Metožu izvēle vērtēšanai', 16.
  • Prezentācija 'Metožu izvēle vērtēšanai', 17.
  • Prezentācija 'Metožu izvēle vērtēšanai', 18.
  • Prezentācija 'Metožu izvēle vērtēšanai', 19.
  • Prezentācija 'Metožu izvēle vērtēšanai', 20.
  • Prezentācija 'Metožu izvēle vērtēšanai', 21.
  • Prezentācija 'Metožu izvēle vērtēšanai', 22.
  • Prezentācija 'Metožu izvēle vērtēšanai', 23.
  • Prezentācija 'Metožu izvēle vērtēšanai', 24.
  • Prezentācija 'Metožu izvēle vērtēšanai', 25.
  • Prezentācija 'Metožu izvēle vērtēšanai', 26.
  • Prezentācija 'Metožu izvēle vērtēšanai', 27.
Darba fragmentsAizvērt

Darba mērķi
Vēlos piedāvāt apgūt dažādas vērtēšanas metodes, pilnveidojot prasmi plānot un veikt objektīvu, sistēmisku un sistemātisku skolēnu un studentu mācību sasniegumu vērtēšanu.

Konkrētais darbs palīdz rast skaidrību par reālo situāciju skolēnu un studentu mācību sasniegumu vērtēšanā, iepazīties ar vērtēšanas metodēm un to teorētisko pamatojumu, izprast vērtēšanas veidus, to vietu un lomu mācību procesā.

Problēma
Ikdienas darbā tiek izmantotas vienveidīgas vērtēšanas metodes.Ir nepieciešama vērtēšanas metožu daudzveidība, lai veicinātu elastīgu domāšanu un daudzpusīgāku intelekta attīstību.
Metodes-metodiskie paņēmieni
Jautājumu sesija
Izmantošanas nolūks:
Veicina satura izpratni un spēju atrast būtisko informāciju. Attīsta prasmi pareizi formulēt jautājumu un aizstāvēt viedokli. Pārbauda un nostiprina zināšanas, veicina faktu pielietošanu, aktivizē materiālu sintēzi un novērtēšanu.
Vērtējums:
Pasniedzējs vērtē skolēna mācību satura izpratni, prasmi formulēt jautājumus, atlasīt būtisko informāciju. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants