-
Dokumentu pārvaldības kārtība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | DOKUMENTU IZSTRĀDĀŠANAS UN NOFORĒŠANAS NOTEIKUMI | 4 |
2. | DOKUMENTU APGROZĪBA | 5 |
3. | DOKUMENTU REĢISTRĀCIJA UN IZZIŅU DARBS | 6 |
4. | DOKUMENTU IZPILDES KONTROLE | 7 |
5. | LIETU NOMENKLATŪRA IZSTRĀDĀŠANA UN NOFORMĒŠANA | 8 |
6. | LIETU VEIDOŠANA UN APDARE | 9 |
8. | DKUMENTU NODOŠANA ORGANIZĀCIJAS ARHĪVĀ UN VALSTS ARHĪVĀ | 11 |
9. | KĀRTĪBA, KĀDĀ NODODAMI UN PIEŅEMAMI DOKUMENTI, MAINOTIES ORGANIZĀCIJAS AMATPERSONĀM | 12 |
10. | DOKUMENTU IZNĪCINĀŠANAS KĀRTĪBA | 13 |
9. KĀRTĪBA, KĀDĀ NODODAMI UN PIEŅEMAMI DOKUMENTI, MAINOTIES ORGANIZĀCIJAS AMATPERSONĀM
Likvidējamo un reorganizējamo institūciju pastāvīgi glabājamie dokumenti nav dalāmi un ir nododami pastāvīgā valsts glabāšanā Latvijas Nacionālajā arhīvā sakārtotā veidā atbilstoši dokumentu un arhīvu pārvaldības noteikumiem.
Likvidējamo un reorganizējamo institūciju uz laiku glabājamie dokumenti tiek nodoti institūcijas tiesību un saistību pārņēmējam. Ja institūcijai nav tiesību un saistību pārņēmēja, uz laiku glabājamie dokumenti tiek nodoti glabāšanā Latvijas Nacionālajā arhīvā.
Lēmumā par institūcijas reorganizēšanu pēc Latvijas Nacionālā arhīva priekšlikuma tiek noteikta uz laiku glabājamo dokumentu turpmākās glabāšanas vieta.
Ja institūcija tiek likvidēta vai reorganizācijas rezultātā beidz pastāvēt, tās pastāvīgi glabājamo dokumentu pieņemšanu glabāšanā Latvijas Nacionālajā arhīvā finansē no attiecīgajai institūcijai piešķirtajiem valsts vai pašvaldības budžeta līdzekļiem.
Par likvidējamās vai reorganizējamās institūcijas uz laiku glabājamo dokumentu saglabāšanu un aizsardzību ir atbildīgs attiecīgās institūcijas vadītājs, tiesību un saistību pārņēmējs vai likvidators.
…
1. DOKUMENTU IZSTRĀDĀŠANAS UN NOFORĒŠANAS NOTEIKUMI 2. DOKUMENTU APGROZĪBA 3. DOKUMENTU REĢISTRĀCIJA UN IZZIŅU DARBS 4. DOKUMENTU IZPILDES KONTROLE 5. LIETU NOMENKLATŪRA IZSTRĀDĀŠANA UN NOFORMĒŠANA 6. LIETU VEIDOŠANA UN APDARE 7. DOKUMENTU VĒRTĪBAS EKSPERTĪZE 8. DKUMENTU NODOŠANA ORGANIZĀCIJAS ARHĪVĀ UN VALSTS ARHĪVĀ 9. KĀRTĪBA, KĀDĀ NODODAMI UN PIEŅEMAMI DOKUMENTI, MAINOTIES ORGANIZĀCIJAS AMATPERSONĀM 10. DOKUMENTU IZNĪCINĀŠANAS KĀRTĪBA