Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 32 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 1.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 2.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 3.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 4.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 5.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 6.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 7.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 8.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 9.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 10.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 11.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 12.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 13.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 14.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 15.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 16.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 17.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 18.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 19.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 20.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 21.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 22.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 23.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 24.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 25.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 26.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 27.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 28.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 29.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 30.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 31.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 32.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 33.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 34.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 35.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 36.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 37.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 38.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme preču un pakalpojumu tirgū', 39.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Reklāmas vēsture    4
2.  Latvijas Reklāmas asociācija un Reklāmas likums    6
3.  Reklāmas izveide    10
3.1.  Reklāmas būtība, mērķi un uzdevumi    10
3.2.  Reklāmas līdzekļi    12
3.3.  Reklāma plašsaziņas līdzekļos    14
3.4.  Reklāmas budžeta plānošana un izmaksas    15
3.5.  Reklāmas efektivitāte un tās novērtēšana    17
3.6.  Reklāmas atdeves palielināšana    18
3.7.  Reklāmas psiholoģiskā ietekme    19
4.  Reklāma Latvijas masu mēdijos    22
4.1.  Reklāmās apjoms Latvijas mēdijos    22
4.2.  Reklāmas pakalpojumu sniedzēji    26
5.  Aptauja par reklāmas ietekmi uz patērētāju    28
  Secinājumi    31
  Izmantotā literatūra    33
  Anotācija    35
  Pielikums    37
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir ar uzņēmējdarbību vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai popularitāti vai pieprasījumu pēc tā. Reklāmai jābūt likumīgai, patiesai un objektīvai, tā veidojama saskaņā ar godprātīgu praksi un godīgas konkurences principiem. Reklāmā atļauts iekļaut tikai tādus paziņojumus vai vizuālos attēlus, kas nepārkāpj ētikas, humānisma, morāles, tikumības un pieklājības normas. 1 Visbiežāk par reklāmas līdzekli tiek izmantota prese, kino, TV, radio, vitrīnas, plakāti, izkārtnes, gaismas noformējums, preču iesaiņojums, preču un firmas zīmes, vai citi līdzekļi.
Mūsdienās reklāmai ir nozīmīga loma ekonomikas attīstībā, jo jebkurai precei ir nepieciešama reklāma, lai tā tiktu pieprasīta un nestu peļņu. Reklāmai ir jāizraisa potenciālā pircēja interese, vēlme uzzināt ko vairāk, bet pašas reklāmas mērķis ir palielināt pieprasījumu pēc konkrētās preces vai pakalpojuma. Reklāma tiek veidota speciāli ar kādu noteiktu nodomu, kura pamatā ir informācijas sniegšana patērētājiem un pārliecināšana. Reklāma veicina preču pieprasījumu tirgū, līdz ar to uzņēmuma ieguldītie līdzekļi atmaksājas, kā arī tiek veicināts preču vai pakalpojumu apjoma pieaugums un gūta peļņa pēc reklāmas izmantošanas.
Darba mērķis ir noskaidrot, kā tiek veidota reklāma un kas ir svarīgākie komponenti tās izveidē, lai tā nestu pēc iespējas lielāku atdevi, un analizēt datus par reklāmas apjomu, nozīmīgumu Latvijas preču un pakalpojumu tirgū. Darba mērķa sasniegšanai izvirzīti šādi uzdevumi:
aplūkot reklāmas rašanās vēsturi,
noskaidrot, kā tiek veidota reklāma un reklāmas budžets,…

Autora komentārsAtvērt
Atlants