Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Starptautiskā tirgus segmentēšana', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskā tirgus segmentēšana', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskā tirgus segmentēšana', 3.
  • Konspekts 'Starptautiskā tirgus segmentēšana', 4.
  • Konspekts 'Starptautiskā tirgus segmentēšana', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Teorētiski un praktiski neviena organizācija nevar pilnīgi apmierināt visus pircējus, kas atrodas potenciālajā tirgū, jo pastāv dažādas pircēju grupas un tipi. Tirgus sastāv no pircējiem, bet pircēji atšķiras viens no otra pēc visdažādākajiem parametriem. Var būt dažādas vajadzības, resursi, ģeogrāfiskais stāvoklis, iepirkšanās paradumi. Katrs no šiem mainīgajiem var tikt izmantots, lai segmentētu tirgu. Starptautiskā mērogā šie faktori izpaužas vēl izteiktāk, ar lielāku amplitūdu, tādēļ tiem jāpievērš daudz lielāka uzmanība. Organizācijām jāpievērš uzmanība konkrētiem tirgiem, kuru klientus tās spēj apmierināt vislabāk . Tāpēc katram uzņēmumam ir jānosaka savs mērķpircējs.
Tā kā tirgū pastāv daudzi pircēju tipi, produkti un vajadzības, tāpēc ir jānosaka tirgus segments, kas nodrošina vislabākās iespējas īstenot uzņēmuma mērķus, tai ir, jāveic tirgus segmentēšana - tirgus sadalīšana pa pircēju grupām.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants