Vērtējums:
Publicēts: 29.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Regīnas Ezeras dzīve un daiļrade. Romāna "Nodevība" analīze', 1.
  • Referāts 'Regīnas Ezeras dzīve un daiļrade. Romāna "Nodevība" analīze', 2.
  • Referāts 'Regīnas Ezeras dzīve un daiļrade. Romāna "Nodevība" analīze', 3.
  • Referāts 'Regīnas Ezeras dzīve un daiļrade. Romāna "Nodevība" analīze', 4.
  • Referāts 'Regīnas Ezeras dzīve un daiļrade. Romāna "Nodevība" analīze', 5.
  • Referāts 'Regīnas Ezeras dzīve un daiļrade. Romāna "Nodevība" analīze', 6.
  • Referāts 'Regīnas Ezeras dzīve un daiļrade. Romāna "Nodevība" analīze', 7.
  • Referāts 'Regīnas Ezeras dzīve un daiļrade. Romāna "Nodevība" analīze', 8.
  • Referāts 'Regīnas Ezeras dzīve un daiļrade. Romāna "Nodevība" analīze', 9.
  • Referāts 'Regīnas Ezeras dzīve un daiļrade. Romāna "Nodevība" analīze', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Ar romāniem „Varmācība” un „Nodevība” Ezera aizsāka tetraloģiju „Pati ar savu vēju”, bet to nepabeidza. Rakstnieces īsprozas meistardarbs ir krājums „Pūķa ola” (1995), publicēti arī tādi netradicionālas formas darbi kā kalendāra dienasgrāmatas „Visticamāk, ka ne...” (1993) un „Visticamāk, ka jā...”(1996), biogrāfiskais monologs „Mazliet patiesības. Nedaudz melu...” (1997) ar apakšvirsrakstu „ekscentriskas piezīmes”. [8.]
Pēc garā stāsta „Vasara bija tikai vienu dienu” tapusi tāda paša nosaukuma filma, ekranizēti arī tādi stāsti kā „Pūķa ola” un „Rudais terorists”. Par rakstnieci uzņemta dokumentāla filma „Sieviete starp diviem romāniem” (veidojuši T. Margēvicš un I. Seleckis). [4.]
Kinorežisors I. Seleckis rakstnieci raksturojis šādi: „Viņa bija „magnētiska” sieva, liels magnēts, kas apkārtējos pievelk līdzīgi dzelzs skaidiņām. Šo savu magnētismu viņa arī apzinājās”. [3.]
Regīnas Ezeras magnētisms patiešām jūtams arī viņas darbos plaši izmantotajā paštēlā, kas atklāts līdzās romānu varoņu skaudrajiem likteņiem ar atkāpju un iespraudumu palīdzību. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants