Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāmas kampaņu stratēģija un taktika', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas kampaņu stratēģija un taktika', 2.
Darba fragmentsAizvērt

1.Zīmolu tēla teorija.
Šī teorija parādījās 20.gadsimta 60-tājos gados ASV, līdz ar televīzijas reklāmas strauju attīstību. Saskaņā ar zīmolu tēla teoriju informācija tiek uztverta emocionāli. Kontakts ar auditoriju tiek veidots un nodrošināts ar vizuālo simbolu palīdzību, nevis ar vārdu palīdzību. Ar citiem vārdiem, zīmola tēls ir koncentrēta sajūtu izteiksme.
Piemērs: Tirdzniecības zīmols „Pepsi-Cola” izpētīja, ka produkta mērķauditorija ir pārsvarā jaunieši, kuri maz lasa un daudz skatās televīziju, tātad tiem ir tuvākā vizuālā informācija. Bija izveidota šāds reklāmas klips: ekrānā redzama liela atvērta „Pepsi-Cola” pudele, uz kuras ir kondensēta mitruma pilieni; aiz kadra ir dzirdamas malka skaņas. Reklāmas kampaņas lozungs bija: „Jaunā paaudze izvēlās „Pepsi””.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants