Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.02.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts '1.klases skolēnu veselības veicināšana', 1.
  • Konspekts '1.klases skolēnu veselības veicināšana', 2.
  • Konspekts '1.klases skolēnu veselības veicināšana', 3.
  • Konspekts '1.klases skolēnu veselības veicināšana', 4.
  • Konspekts '1.klases skolēnu veselības veicināšana', 5.
  • Konspekts '1.klases skolēnu veselības veicināšana', 6.
  • Konspekts '1.klases skolēnu veselības veicināšana', 7.
  • Konspekts '1.klases skolēnu veselības veicināšana', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Jebkuram bērnam mācību uzsākšana 1. klasē ir liels emocionāls pārdzīvojums, jo viņš vienlaicīgi nokļūst svešā vidē, svešā kolektīvā, pie sveša pieauguša cilvēka, par kuru kaut kas dzirdēts no vecākiem vai lielākajiem brāļiem un māsām un pilnīgi svešā dienas režīmā, kur izpaliek diendusa, bet dienas režīms sastāv no 40 minūšu stundas un 10 minūšu starpbrīža. Viss šo blakusapstākļu kopums var radīt bērnā milzīgu stresu, kas bieži vien atsaucas uz bērna fizisko veselību un emocionālo stāvokli. Skolotāja uzdevums ir palīdzēt mazajam skolēnam pēc iespējas labāk iekļauties jaunajā situācijā un pēc iespējas veiksmīgāk pārdzīvot stresa sajūtu sevī. Uzticot savu bērnu konkrētai skolai un skolotājam, vecāki cer, ka skolā un pie skolotāja bērns jutīsies un būs drošībā, viņa veselībai briesmas nedraudēs. Bet ko tad nozīmē veselība, vai vesels cilvēks ir tad, kad nekas nesāp?
Pēc 1Pasaules Veselības Organizācijas 1948.gadā pieņemtās definīcijas veselība nozīmē ne tikai slimības trūkumu. Atbilstoši PVO definīcijai-
Veselība ir fiziskā, psihiskā (garīgā) un sociālā labklājība.
Cilvēka ķermenis ir vienots veselums, kurā viss fiziskais un psihiskais ir cieši saistīts. Kompleksi un veselumā ir jāaplūko arī cilvēka kā personības attīstība. Fiziskā, psihiskā un sociālā veselība atrodas savstarpējā mijiedarbībā. Tāpēc ir svarīgi uzmanību pievērst visiem veselības aspektiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants