Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Prakses integrētā nedēļa "Kas mostas no saldā miega" - Lāči', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses integrētā nedēļa "Kas mostas no saldā miega" - Lāči', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses integrētā nedēļa "Kas mostas no saldā miega" - Lāči', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses integrētā nedēļa "Kas mostas no saldā miega" - Lāči', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses integrētā nedēļa "Kas mostas no saldā miega" - Lāči', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses integrētā nedēļa "Kas mostas no saldā miega" - Lāči', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses integrētā nedēļa "Kas mostas no saldā miega" - Lāči', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses integrētā nedēļa "Kas mostas no saldā miega" - Lāči', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses integrētā nedēļa "Kas mostas no saldā miega" - Lāči', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses integrētā nedēļa "Kas mostas no saldā miega" - Lāči', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses integrētā nedēļa "Kas mostas no saldā miega" - Lāči', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses integrētā nedēļa "Kas mostas no saldā miega" - Lāči', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakses integrētā nedēļa "Kas mostas no saldā miega" - Lāči', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakses integrētā nedēļa "Kas mostas no saldā miega" - Lāči', 14.
Darba fragmentsAizvērt

MĒRĶIS
Izziņas intereses un empātijas attīstības veicināšana ar emocionāla pārdzīvojuma, radošas darbības un daiļliteratūras palīdzību.

UZDEVUMI
Intelektuālā attīstība :

1.rosināt bērnus izteikt attieksmi par vērotajām parādībām dabā, iesaistoties dialogā
2.radīt priekšstatus, zināšanas par lāča īpašībām, izmantojot sajūtas
3.paplašināt vārdu krājumu ar lietvārdiem, īpašības vārdiem;
4.sekmēt bērnu runas attīstību un matemātisko priekšstatu veidošanos
5.attīstīt zinātkāri, rosināt jautāt „kāpēc?”;

Psiho – sensorie procesi :

1.vingrināt sīko pirkstu muskulatūru – šķirstot lapas, plēšot, līmējot , zīmējot ar pirkstiņiem;
2.attīstīt atmiņu, balstoties uz tēla, sižeta uztveri ar vairākām sajūtām – dzirdi, tausti, redzi, ožu;

Emocionālā un sociālā attīstība :

1.radīt bērniem motivāciju darboties visā radošajā procesā;
2.attīstīt bērnā līdzjūtību pret citiem, izmantojot literāros personāžus
3.rosināt pozitīvas emocijas
4.rosināt bērnus sadarboties strādājot grupā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants