Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.05.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Masu mediju efekti un ietekme', 1.
  • Eseja 'Masu mediju efekti un ietekme', 2.
  • Eseja 'Masu mediju efekti un ietekme', 3.
  • Eseja 'Masu mediju efekti un ietekme', 4.
  • Eseja 'Masu mediju efekti un ietekme', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Mēs dzīvojam pasaulē, kas ir piesātināta ar masu mediju skaņām un tēliem, kur politika, valdība un bizness ietekmē pieņēmumu, ka cilvēki zina, kas notiek plašākā pasaulē. Tomēr daudzi cilvēki nespēj domāt par personīgu gadījumu vai nevar noformulēt savu viedokli par kaut ko, un tas ir tikai mediju ietekmes rezultātā. Ļoti daudz naudas un piepūles tiek tērēts, lai pievērstu medijus darbībai, kas sasniegtu šādus vai līdzīgus efektus.
Cilvēki ir viegli iespaidojami dažādos veidos, bet viņu zemapziņa ir iespaidojama vēl vieglāk, piemēram, reklāma lielākoties ir balstīta uz cilvēka zemapziņu, it sevišķi slēptā reklāma, arī mediji bieži vien darbojas līdzīgi kā reklāma, tie ietekmē cilvēku informācijas daudzumu, veidu, saturu. Kur tad “parasts” cilvēks iegūst informāciju par dažādiem sociāliem, ekonomiskiem un politiskiem notikumiem visā pasaulē? Protams, ka masu mediji ir kanāls, pa kuru visa šī informācija tiek pasniegta saņēmējam. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants