Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmējdarbības pamatos', 1.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmējdarbības pamatos', 2.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmējdarbības pamatos', 3.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmējdarbības pamatos', 4.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmējdarbības pamatos', 5.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmējdarbības pamatos', 6.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmējdarbības pamatos', 7.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmējdarbības pamatos', 8.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmējdarbības pamatos', 9.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmējdarbības pamatos', 10.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmējdarbības pamatos', 11.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmējdarbības pamatos', 12.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmējdarbības pamatos', 13.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmējdarbības pamatos', 14.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmējdarbības pamatos', 15.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmējdarbības pamatos', 16.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmējdarbības pamatos', 17.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmējdarbības pamatos', 18.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmējdarbības pamatos', 19.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmējdarbības pamatos', 20.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmējdarbības pamatos', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma vēsture    4
1.2.  Uzņēmuma misija    4
1.3.  Uzņēmuma īpašuma tiesības    5
1.4.  Uzņēmuma pārvalde    5
2.  Uzņēmuma produkta raksturojums    6
2.1.  Uzņēmuma pakalpojumu un preču raksturojums    6
2.2.  Produkta sortiments un tā raksturojums    6
2.3.  Produkta kvalitāte un tās raksturojums    7
3.  Tirgus analīze    9
3.1.  Mērķa tirgus raksturojums    9
3.2.  Sociāli ekonomiskās pazīmes    9
3.3.  Konkurentu analīze    9
4.  Mārketinga stratēģija    11
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    11
4.2.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    11
4.3.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    12
5.  Uzņēmuma vadība un darbinieki    13
5.1.  Uzņēmumā nodarbinātās personas    13
5.2.  Atalgojums un motivācija    14
6.  Riski un problēmas    15
7.  Finanšu pārskats    16
  Pielikums    20
Darba fragmentsAizvērt

Kopsavilkums
SIA ‘’Foto4U” ir jauns uzņēmums, kas sāks darboties Rīgā un nodarbosies fotopakalpojumu sniegšanas jomā. SIA “Foto4U” misija ir savas darbības rezultātā piesaistīt arvien jaunus klientus un apmierināt to vajadzības un vēlmes, sniegt kvalitatīvus pakalpojumus un pārdot kvalitatīvas preces, lai klienti pilnā mērā varētu baudīt savus dzīves notikumus uz fotopapīra, kā arī gūt lielāku peļņu un ieinvestēt to uzņēmuma attīstībā.
Ideja uzsākt uzņēmējdarbību fotopakalpojumu jomā radās tāpēc, ka pēdējā laikā ļoti strauji attīstās tehnoloģijas, saistītas ar fotogrāfiju, pazeminās izejvielu un iekārtu cenas, uzlabojas piedāvāto pakalpojumu un preču kvalitāte, un palielinās tehnoloģiskās iespējas.
Uzņēmums piedāvās pilnu mūsdienīgu fotopakalpojumu servisu, kā arī fotopreces mazumtirdzniecībā.
SIA “Foto4U” galvenie konkurenti ir tādas firmas, kā “Flēra”, “Elkor Foto”, “KodakExpress”, “Fujifilm”, “Konica” u.c. Tām ir stabilas pozīcijas kā Latvijas tirgū, tā arī ārzemēs. Viens no mērķiem ir noslēgt sadarbības līgumus ar šīm firmām, lai samazinātu konkurenci un paaugstinātu iespējas “izdzīvot” tajā. SIA “Foto4U” ir paredzējis konkurēt, izmantojot reklāmu un servisu, un īpaši pievēršot uzmanību produkcijas kvalitātei.
SIA “Foto4U” vadības struktūra ir izveidota lineārā veidā, kas nozīmē, ka katras pārvaldes darbinieks saņem rīkojumus un iesniedz pārskatus augstākai amatpersonai. Tas ļaus viegli un konkrēti sadalīt darbinieku pienākumus un tiesības, kam noteikti sekos saliedēta personāla organizēts un saplānots darbs.

Autora komentārsAtvērt
Atlants