Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 1.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 2.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 3.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 4.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 5.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 6.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 7.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 8.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 9.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 10.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 11.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 12.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 13.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 14.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 15.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 16.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 17.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 18.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 19.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 20.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 21.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 22.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 23.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 24.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 25.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 26.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 27.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 28.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 29.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 30.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērnu radošās darbības veicinātāja pirmsskolā', 31.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Bērna radošās darbības jēdziena izpēte pedagoģiski psiholoģiskajā literatūrā    5
1.1.  Bērnu radošā darbība 6 – 7 gadu vecumā    5
1.2.  Radošās darbības uzbūve un galvenie posmi    8
1.3.  Personības psihes struktūras un radošās darbības mijiedarbība    10
2.  Rotaļas izmantošanas iespējas pirmskolā    11
2.1.  Rotaļa un bērna attīstība    13
2.2.  Simboliski radošā rotaļa    15
3.  Bērnu aptauja par rotaļām un rotaļlietām    17
4.  Rotaļas ar noteikumiem    21
4.1.  Rotaļas starp radošajām rotaļām un rotaļām ar noteikumiem    23
  Secinājumi    25
  Literatūras saraksts    26
  Anotāciija    27
  Pielikums    29
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi.
Bērniem patīk rotaļāties kopā, pie tam uzreiz var strādāt vairāki ārsti un māsiņas. Patīkami vērot kā bērni saspēlējas savā starpā, ir izpalīdzīgi, labprāt uzņemas arī pacientu lomu un neliedz savam ārstam ņemt analīzes, šajā rotaļā rodas pozitīvas emocijas. Kādam varbūt pat pazudīs nepatika iet pie ārsta. Radošā darbība un iztēle parādās rotaļas gaitā, izdomājot ;arsta darbības un tekstu.
Tādā veidā šī lomu rotaļa tiek papildināta ar rakstīšanas un lasīšanas prasmju attīstību.

Secinājumi.
1. Bērna radošo darbību veicina atbilstoši viņa fizisko attīstību un vecumposmu īpatnībām.
2. Lai veicinātu bērna radošo darbību, jābūt motivācijai, radot domāšanu, radošumu, attīstot oriģinalitāti.
3. Skolotājam jāvadās pēc katra bērna individuālajām īpatnībām, radot tam vajadzīgo gaisotni.
4. Bērna radošuma veidošanā savu vietu ieņem vide, ģimene un pieredze.
5. Bērnam rotaļa dod iespēju pilnveidot un attīstīt sociālās prasmes, pozitīvas emocijas un attiecības ar vienaudžiem.
6. Radoša rotaļa dod iespēju bērnam patstāvīgi domāt, pieņemt lēmumu.
7. Rotaļa dod bērnam izpausties.
8. Paveiktā darba rezultātā, secinām, ka izvirzītā hipotēze – izmantojot bērnu interesi saistošas rotaļas, veicinām bērna radošo darbību, ir pierādīta, izvirzītais mērķis sasniegts un pētījuma uzdevumi izpildīti.

Atlants