Vērtējums:
Publicēts: 24.05.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'SIA "Monum" kvalitātes nodrošināšanas metodoloģija', 1.
  • Referāts 'SIA "Monum" kvalitātes nodrošināšanas metodoloģija', 2.
  • Referāts 'SIA "Monum" kvalitātes nodrošināšanas metodoloģija', 3.
  • Referāts 'SIA "Monum" kvalitātes nodrošināšanas metodoloģija', 4.
  • Referāts 'SIA "Monum" kvalitātes nodrošināšanas metodoloģija', 5.
  • Referāts 'SIA "Monum" kvalitātes nodrošināšanas metodoloģija', 6.
  • Referāts 'SIA "Monum" kvalitātes nodrošināšanas metodoloģija', 7.
  • Referāts 'SIA "Monum" kvalitātes nodrošināšanas metodoloģija', 8.
  • Referāts 'SIA "Monum" kvalitātes nodrošināšanas metodoloģija', 9.
  • Referāts 'SIA "Monum" kvalitātes nodrošināšanas metodoloģija', 10.
  • Referāts 'SIA "Monum" kvalitātes nodrošināšanas metodoloģija', 11.
  • Referāts 'SIA "Monum" kvalitātes nodrošināšanas metodoloģija', 12.
  • Referāts 'SIA "Monum" kvalitātes nodrošināšanas metodoloģija', 13.
  • Referāts 'SIA "Monum" kvalitātes nodrošināšanas metodoloģija', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Uzņēmums SIA „Monum”    3
  SIA „Monum” piedāvātais pakalpojums    4
  BŪVNIECĪBA    4
  INŽENIERTĪKLI    5
  KATLU MĀJAS    5
  IELU UN CEĻU BŪVE    5
  Pakalpojuma kvalitātes rādītājs    7
  Produkta ražošanas un realizācijas dzīves cikls    8
  ISO 9001 standarta prasības attiecībā pret pakalpojumu    9
  KVALITĀTE (ISO 9001:2008)    9
  VIDE (ISO 14001:2004)    10
  DARBA DROŠĪBA (OHSAS 18001:2007)    10
  Iespējamās nepilnības pakalpojuma dzīves cikla laikā    12
  Kvalitātes izmaksas    14
Darba fragmentsAizvērt

Kvalitātes izmaksas
Ņemot vērā iepriekš minētās produkta dzīves cikla nepilnības, šī uzņēmuma galvenās kvalitātes izmaksas ietvers : kļūdu izmaksas, kas izriet no tā, ja rodas kāda kļūme pakalpojuma izpildes laikā, kuru iemesls ir komponentu kvalitātes vai darbinieka nekompetence attiecīgajā darba izpildē.
Tāpat arī, ja piegādātājs laicīgi nepiegādā nepieciešamos komponentus projekta darbības uzsākšanai vai projekta tālākai attīstībai, kā rezultātā netiek ievērots termiņš, rodas domstarpības ar piegādātāju, kā arī iespējama klienta neapmierinātība; uzticības mazināšanās.
Tātad pastāv gan ārējās kļūdu izmaksas, gan iekšējās izmaksas, kas var būt : klientu sūdzību izskatīšanas izmaksas, kompensācijas maksājumi par neatbilstošu produktu vai pakalpojumu kvalitāti vai, piemēram, nokavētu piegādes laiku, kas būs ārējās kļūdu izmaksas, tāpat arī kā iekšējās : neefektīva darbība kādā uzņēmuma procesā, sagādes kļūdu izmaksas.
Pie kontroles izmaksās var minēt dažādus testus, pārbaudes, mērījumus, lai pārliecinātos par to, cik konkrētais pakalpojums ir efektīvs, kvalitatīvs. Iepirkto materiālu pārbaude .
Preventīvās izmaksas šim uzņēmumam varētu sastādīt : darbinieku apmācība un attīstība, kvalitātes plānošana, vadības sistēmas uzturēšana un vadīšana.

Autora komentārsAtvērt
Atlants