Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Skolotāja tēls pedagoģiskajā literatūrā un interneta resursos', 1.
  • Referāts 'Skolotāja tēls pedagoģiskajā literatūrā un interneta resursos', 2.
  • Referāts 'Skolotāja tēls pedagoģiskajā literatūrā un interneta resursos', 3.
  • Referāts 'Skolotāja tēls pedagoģiskajā literatūrā un interneta resursos', 4.
  • Referāts 'Skolotāja tēls pedagoģiskajā literatūrā un interneta resursos', 5.
  • Referāts 'Skolotāja tēls pedagoģiskajā literatūrā un interneta resursos', 6.
  • Referāts 'Skolotāja tēls pedagoģiskajā literatūrā un interneta resursos', 7.
  • Referāts 'Skolotāja tēls pedagoģiskajā literatūrā un interneta resursos', 8.
  • Referāts 'Skolotāja tēls pedagoģiskajā literatūrā un interneta resursos', 9.
  • Referāts 'Skolotāja tēls pedagoģiskajā literatūrā un interneta resursos', 10.
  • Referāts 'Skolotāja tēls pedagoģiskajā literatūrā un interneta resursos', 11.
  • Referāts 'Skolotāja tēls pedagoģiskajā literatūrā un interneta resursos', 12.
  • Referāts 'Skolotāja tēls pedagoģiskajā literatūrā un interneta resursos', 13.
  • Referāts 'Skolotāja tēls pedagoģiskajā literatūrā un interneta resursos', 14.
  • Referāts 'Skolotāja tēls pedagoģiskajā literatūrā un interneta resursos', 15.
  • Referāts 'Skolotāja tēls pedagoģiskajā literatūrā un interneta resursos', 16.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Skolotāja tēls ir ļoti nozīmīgs bērnu un bērnu vecāku acīs, un no tā ir atkarīga arī skolēnu attieksme pret skolotāju, pret skolā un klasē notiekošo.
2. Skolotāja tēlu veido ne tikai viņa vecums un dzimums, būtiskas ir arī tādas kategorijas kā apģērbs, aksesuāri, balss tonis, mīmika un žesti, atrašanās vieta klasē.
3. Neskatoties uz to, ka cilvēku vajadzētu vērtēt pēc viņa darba kvalitātes, tomēr apģērbs, tāpat kā rokasspiediens, acu kontakts, balss tonis, nenoliedzami pirmie raksturo cilvēka personību.
4. Veiksmīgi veidots publiskais tēls palīdz gan skolotāja profesionālajā darbībā, gan kalpo par paraugu apkārtējai sabiedrībai, ir saistīts ar skolotāja autoritāti.
5. Savus vaibstus skolotāja portretā ievelk rakstura īpašības. Skolotājs var būt gan dinamiska, ekstraverta, racionāla personība (A. Kronvalds, L.Bērziņš), gan kluss un atturīgs (F. Bārda).
6. Skolotāja profesija un kulturāla uzvedība ir savstarpēji cieši saistītas.
7. Skolotāja darbā, šķiet, katram vecumam ir savas priekšrocības: jaunībā skolotājs aizrauj ar savu enerģiju, entuziasmu, vecumdienās – ar dzīves pieredzi.
8. Skolotājam savā darbā jābūt apveltītam ar didaktiskajām, komunikatīvajām, organizatoriskajām, akadēmiskajām kompetencēm, jo skolotājs ir tā persona, kuram skolēni visbiežāk vēlas līdzināties.
9. Labam pedagogam jābūt ar veselīgu pašapziņu, motivētam, pārliecinātam par to, ko viņš dara, un, protams, optimistiskam.

Autora komentārsAtvērt
Atlants