Vērtējums:
Publicēts: 12.05.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakses mape', 1.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakses mape', 2.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakses mape', 3.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakses mape', 4.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakses mape', 5.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakses mape', 6.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakses mape', 7.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakses mape', 8.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakses mape', 9.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakses mape', 10.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakses mape', 11.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakses mape', 12.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakses mape', 13.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakses mape', 14.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakses mape', 15.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakses mape', 16.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakses mape', 17.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakses mape', 18.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakses mape', 19.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakses mape', 20.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakses mape', 21.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakses mape', 22.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakses mape', 23.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakses mape', 24.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakses mape', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē    3
  Bērnu patstāvīgās darbības apraksts    5
  Bērnu organizētās darbības vērojuma apraksts    8
  Izstrādātās vienas tēmas realizācija, balstīta uz bērna mācīšanās stiliem un domāšanas veidiem    13
  Pirmsskolas vecuma bērnu darbības plānošanas un vadīšanas plāns    14
  Bērnu pedagoģiskais un psiholoģiskais raksturojums    20
  Grupas pedagoģiskais un psiholoģiskais pētījums    22
  Prakses dienasgrāmata    24
  Konstruktīvs prakses pašnovērtējums    26
Darba fragmentsAizvērt

5-6 gadīgu bērnu attīstības posms ir ļoti svarīgs, ne tikai tāpēc, ka bērns jau tiek sagatavots skolai, bet arī tādēļ, ka šis ir laiks, kad bērns nostiprina jau savas esošās zināšanas un pielāgo tās iepriekšējai pieredzei. Protams, ļoti daudz bērns šajā laikā iemācās ko jaunu, taču tas lielā mērā ir saistīts ar iepriekšējo pieredzi, iepriekšējo zināšanu papildināšanu un interpretāciju. Manuprāt, šajā vecumā bērnu attīstība norit veiksmīgi, ja apkārtējie ņem vērā bērna attīstības īpatnības un tās pieņem kā svarīgu bērna attīstības punktu.
Šis laiks, ko pavadīju praksē, lika vairāk saprast, kā pareizi rīkoties dažādās situācijas. Palīdzēja radīt bērnos mācīšanās prieku un vēlmi iegūt jaunas zināšanas. Bija iespēja redzēt un pielietot dažādas interesantas aktivitātes bērnu uzmanības piesaistīšanai. Prakses laikā iemācījos būt drošāka vadot nodarbības vai citas aktivitātes.
Prakse palīdzēja teoriju pielīdzināt un realizēt praksē. Jāatzīst, ka daudzas lietas uzlikt uz papīru ir daudz vieglāk nekā realizēt tās praksē.
Praksē pavadītais laiks ļāva man augt un pilnveidoties visdažādākajās pedagoga darbībās, sākot no rotaļu vadīšanas beidzot ar nodarbību vadīšanu. Ir daudzas lietas, kas vēl ir nepieciešams nostiprināt, lai mana pedagoģiskā darbība būtu pilnvērtīgāka un auģļu ienesīga. Kārtējo reizi secināju, ka darbs ar bērniem man ļoti patīk un interesē. Vienozīmīgi varu secināt, ka praksē iegūtās zināšanas, pieredze un darbība ietekmēs manu tālāko macību procesu. Kļūšu uzmanīgāka un stingri ievērošu teoriju, lai to varētu praksē pielietot vēl labāk nekā iepriekš. Mēģināšu vairāk integrēt nodarbības, tā lai starp nodarbībām ir savstarpēja saikne, nevis katra nodarbība atdalīta.Prakse ļāva ieskicēt tādus kā svarīgākos pieturas punktus pie kā apstāties mācību procesā un pārdomāt kā to pielietot praksē.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants