Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.10.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā, glosārijs', 1.
  • Konspekts 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā, glosārijs', 2.
  • Konspekts 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā, glosārijs', 3.
  • Konspekts 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā, glosārijs', 4.
  • Konspekts 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā, glosārijs', 5.
  • Konspekts 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā, glosārijs', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Speciālās vajadzības
• Nepieciešamība saņemt tāda veida atbalstu un rehabilitāciju, kas rada iespēju izglītojamam apgūt izglītības programmu, ņemot vērā viņa veselības stāvokli, spējas un attīstības līmeni. https://likumi.lv/doc.php?id=20243
• Izglītības likumā special needs – speciālās vajadzības – ietver bērnus invalīdus, garīgi atpalikušos, vājredzīgos un vājdzirdīgos bērnus vai bērnus ar ļoti smagām garīgās attīstības aizturēm. (Bērnu ar mācības traucējumiem sociālās integrācijas īpatnības)
Īpašās vajadzības
• Tulkojot Bērnu tiesību aizsardzības likumā special needs, tās traktētas kā īpašās vajadzības, kurās ietverts bērnu īpašo vajadzību jēdziens. “Bērns ar īpašām vajadzībām ir bērns, kuram slimības, traumas vai iedzimta defekta izraisītu orgānu sistēmas funkciju traucējumu dēļ ir nepieciešama papildus medicīniskā un sociālā palīdzība neatkarīgi no tā, vai likumā paredzētajā kārtībā ir noteikta invaliditāte.” (Bērnu ar mācības traucējumiem sociālās integrācijas īpatnības)

Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants