Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Uzņēmuma SWOT analīze', 1.
  • Konspekts 'Uzņēmuma SWOT analīze', 2.
  • Konspekts 'Uzņēmuma SWOT analīze', 3.
  • Konspekts 'Uzņēmuma SWOT analīze', 4.
  • Konspekts 'Uzņēmuma SWOT analīze', 5.
  • Konspekts 'Uzņēmuma SWOT analīze', 6.
  • Konspekts 'Uzņēmuma SWOT analīze', 7.
  • Konspekts 'Uzņēmuma SWOT analīze', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmums darbojas spekulatīvajā tirgū. Tā attīstībai ir daudz iespēju un draudu, bet pastāv arī iekšējie un ārējie faktori, kas varētu ietekmēt uzņēmuma attīstību. Uzņēmumam ir jāapzinās tā vājās un stiprās puses, kā arī iespējas un draudi, lai izstrādātu tādas stratēģijas, lai izmantotu savas stiprās puses un iespējas, lai novērstu pastāvošos draudus un „noslēptu” vājās puses, kā arī izstrādāt stratēģijas, ar kuru palīdzību vienlaicīgi tiek novērsti draudi un iekšējais vājums.
Uzņēmumam SIA „Kikele” ir liela tirgus daļa, kvalificēti darbinieki un tas ir konkurētspējīgs, jo piedāvā produkciju par zemāku cenu nekā tā konkurenti. Lai saglabātu savas pozīcijas tirgū un lai nodrošinātos pret jaunu konkurentu un klientu vēlmju izmaiņu ietekmes, uzņēmumam ieteicams reklamēt savu produkciju, izmantoto iekaroto klientu lojalitāti, lai paplašinātu esošo tirgu un preču klāstu, lai apmierinātu klientu vajadzības, kā arī ieviest jaunākas tehnoloģijas, lai būtu pietiekams darbinieku skaits un tie savas profesionālās iemaņas varētu veiksmīgi izmantot klientu vēlmju apzināšanā un atbilstošas uzņēmuma darbības pilnveidošanā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants