Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prezentācija 'Personālā datora programmatūra', 1.
  • Prezentācija 'Personālā datora programmatūra', 2.
  • Prezentācija 'Personālā datora programmatūra', 3.
  • Prezentācija 'Personālā datora programmatūra', 4.
  • Prezentācija 'Personālā datora programmatūra', 5.
  • Prezentācija 'Personālā datora programmatūra', 6.
  • Prezentācija 'Personālā datora programmatūra', 7.
  • Prezentācija 'Personālā datora programmatūra', 8.
  • Prezentācija 'Personālā datora programmatūra', 9.
  • Prezentācija 'Personālā datora programmatūra', 10.
  • Prezentācija 'Personālā datora programmatūra', 11.
  • Prezentācija 'Personālā datora programmatūra', 12.
  • Prezentācija 'Personālā datora programmatūra', 13.
  • Prezentācija 'Personālā datora programmatūra', 14.
  • Prezentācija 'Personālā datora programmatūra', 15.
  • Prezentācija 'Personālā datora programmatūra', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kas ir programmatūra?   
  Datora programmvadības princips   
  Programmatūru tipi   
  Operētājsistēmu programmatūra   
  Izplatītāko operētājsistēmu piemēri   
  Lietojumprogrammas jeb lietotnes   
  Lietojumprogrammu veidi   
  Programmu izstrādes rīki   
  Programmu versiju numuri   
  Izmantotie materiāli   
Darba fragmentsAizvērt

Datora programmvadības princips...
Datora programmvadības princips izpaužas tādējādi, ka dators veic informācijas apstrādi pēc programmas.
Katra programma realizē konkrētu algoritmu, kas apraksta risināmo uzdevumu.
Algoritms ir mērķtiecīgs darbību izpildes priekšraksts, ar kuru no dotajiem sākumdatiem ar galīgu skaitu elementāru darbību jeb soļu iegūst rezultātu.
Lietotāja saskarne ir veids, kādā lietotājs var sadarboties ar datoru.
Grafikā lietotāja saskarne (GUI) ir operētājsistēmas papildu daļa, kas satur izvēlnes, programmu logus, ikonas un citus grafiskus elementus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants