Vērtējums:
Publicēts: 29.04.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Patērētāju kultūra', 1.
  • Referāts 'Patērētāju kultūra', 2.
  • Referāts 'Patērētāju kultūra', 3.
  • Referāts 'Patērētāju kultūra', 4.
  • Referāts 'Patērētāju kultūra', 5.
  • Referāts 'Patērētāju kultūra', 6.
  • Referāts 'Patērētāju kultūra', 7.
  • Referāts 'Patērētāju kultūra', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Kompānijas veiksmi un izaugsmi nodrošina pircēja uzvedības saprašana attiecībā uz marketinga stratēģiju. Pircēja uzvedības izprašana ietver: pamanāmus pirkšanas ieradumus – kas, kur, ko un kādos daudzumos iegādājas, nepamanāmus lielumus – pircēju vērtības , vajadzības, uztveri, viņa rīcībā esošo informāciju, kā viņi saņem un pārstrādā informāciju, kā viņi novērtē alternatīvas.
Pircēja uzvedība spēlē nozīmīgu lomu marketinga stratēģijas izstrādē. Lai saprastu pircēju uzvedību, jāatbild uz daudziem jautājumiem:
ko doma pircējs par mūsu produktu un par mūsu konkurentu produkciju
ko viņš domā par iespējamiem uzlabojumiem mūsu produkcijā
kā viņš izmanto mūsu produkciju
Kāda ir viņa attieksme pret mūsu produkciju un pret reklāmu
Ko viņš domā par savu lomu ģimene un sabiedrībā
Uz ko viņš cer un par ko sapņo…

Autora komentārsAtvērt
Atlants