-
Ēdināšanas uzņēmuma biznesa plāns
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | BIZNESA PLĀNA KOPSAVILKUMS | 3 |
2. | VISPĀRĒJĀ INFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU | 6 |
3. | VADĪBA UN PERSONĀLS | 12 |
4. | NOZARES RAKSTUROJUMS | 17 |
5. | KONKURENCES RAKSTUROJUMS | 23 |
6. | PRODUKTU VAI PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS | 26 |
7. | MĀRKETINGA PLĀNOŠANA | 31 |
8. | PROJEKTA REALIZĀCIJAS PLĀNS | 34 |
9. | RISKA FAKTORU ANALĪZE | 44 |
10. | UZŅĒMUMA SVID ANALĪZE | 47 |
IZMANTOTA LITERATŪRA | 50 |
Produkta vai pakalpojuma sniegšanas vieta, tirdzniecības pārstāvji
Brokastu bāra “…” sniegšana vieta ir pašas pilsētas centrā, daudzfunkcionāla atpūtas, kultūras un sabiedrisko aktivitāšu vietā, kur ir dažāda veida atpūtas un izklaides zonas. Vieta kur ir liela potenciālo patērētāju plūsma. Ir arī piegādes un līdzņemšanas iespējas.
Reklāma, akcijas
Tiks veikti šādi pārdošanas un veicināšanas pasākumi: Mājas lapas izveide (reklāma, pārdošana, patērētāju informēšana, pakalpojumu rezervēšana). Aktivitātes sociālajos tīklos (instagrm, facebook). Sociālie tīkli tiks izmantoti, lai attīstītu uzņēmuma tēlu, virzītu tirgū savas preces un pakalpojumus, uzklausītu un atbildētu uz klientu viedokļiem, jautājumiem, atsauksmēm, iesaistītu klientus produktu vai pakalpojumu attīstīšana, sadarbotos ar partneriem un citām organizācijām. Videoreklāmas izveide, kas ir viena no nestandarta un efektīvām reklāmas metodēm, kas ļauj piesaistīt maksimālo mērķauditorijas skaitu. Reklāmas grafiskie līdzekļi, plakāti un afišas. Reklāma tūrisma blogos (publikācijas) un Tripadvisor. Meklētājprogrammas mārketings (Google Adwords) Tā ir mājaslapas optimizācija ar kuras palīdzību, lai sasniegtu pēs iespējas augstāku vietu interneta meklētājos. Šeit ir svarīgi atslēgas vārdi. Īpašie svētku piedāvājumi (dažāda veida akcijas, atlaides uz kādiem konkrētiem ēdieniem, bonusi, īpašie piedāvājumi svētkos: piemēram valentīndienā, 8.martā utt.).
Dalība izstādes, sabiedriskās attiecības
Sabiedrisko attiecību funkcijas uzņēmums nodrošinās ilgtspējīgu iekšējo un ārējo komunikāciju, darbu ar medijiem un presēm. Uzņēmums piedalīsies pilsētas organizētajos pasākumos, organizēs labdarības pasākumus, profesionālās konferences, seminārus un meisterklases, sadarbosies ar viedokļu līderiem (influenceriem, nozares profesionāļiem, blogeriem) u.c. Par lielākajiem pasākumiem ziņos prese.
…
Jauns ēdināšanas uzņēmuma projekts, kas tiks izveidots no ekoloģiskā moduļa. Darba autoru ēdināšanas uzņēmums ar nosaukumu “…”, tā ir vieta, kur var baudīt brokastis ne tikai no agriem rītiem, bet visas dienas garumā. “Brokastu bārs” piedāvā veselīgus un garšīgus ēdienus, kuri ir kļuvuši populāri, atpazīstami un izplatīti pa pasauli 21. gadsimtā no dažādiem pasaules galiem (piem. “Poke bļodas”, “Augļu smūtija bļodas”, “Avokado sausmaizes ar lasi”, “Veģetārais Wok”, dažāda veida biezeņzupas, jūras produktu ēdieni, zivju un putnu gaļas ēdieni, veselīgi atsvaidzinoši aukstie ēdieni (dārzeņu un augļu salāti, gurķu rullīši, dārzeņu, augļu un ogu želejas) u.c.