Vērtējums:
Publicēts: 05.11.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Jaunu produktu virzieni gaļas pārstrādes tirgū ', 1.
  • Referāts 'Jaunu produktu virzieni gaļas pārstrādes tirgū ', 2.
  • Referāts 'Jaunu produktu virzieni gaļas pārstrādes tirgū ', 3.
  • Referāts 'Jaunu produktu virzieni gaļas pārstrādes tirgū ', 4.
  • Referāts 'Jaunu produktu virzieni gaļas pārstrādes tirgū ', 5.
  • Referāts 'Jaunu produktu virzieni gaļas pārstrādes tirgū ', 6.
  • Referāts 'Jaunu produktu virzieni gaļas pārstrādes tirgū ', 7.
  • Referāts 'Jaunu produktu virzieni gaļas pārstrādes tirgū ', 8.
  • Referāts 'Jaunu produktu virzieni gaļas pārstrādes tirgū ', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Produkta pamatojums    4
  Produkta jēdziens mārketingā    5
  Tirgus analīze    6
  Konkurences analīze    6
  Tiešā pārdošna    6
  Uzņēmuma cenu politika    7
  Pārdošanas veicināšanas apstākļi    7
  Secinājumi un priekšlikumi    9
Darba fragmentsAizvērt

Lai gan Latvijas gaļas izstrādājumu tirgus ir piesātināts un tajā darbojas liels skaits gaļas pārstrādes uzņēmumu, tomēr tirgus lielāko daļu aizņem tikai daži lielākie uzņēmumi – “LIDO”, “Rīgas Miesnieks”, “Triāls”, Tukuma GK un Cēsu GK. Aplūkojot šo 5 līderu piedāvāto produkciju, jāsecina, ka ne visi šo uzņēmumu piedāvātie gaļas izstrādājumi ir visaugstākās kvalitātes un par vispieņemamākajām cenām. Tāpēc, raugoties no patērētāja viedokļa, jauna uzņēmuma, kas spēj piedāvāt kvalitatīvus un nedārgus gaļas izstrādājumus, ienākšana tirgū ir vairāk kā nepieciešama. Latvijā valda uzskats, ka cena noteikti norāda uz kvalitāti, kas ne vienmēr atbilst patiesībai. Būtu jālauž uzskats, ka kāda produkta cena ir nemaināma un ka tā ir šī produkta optimālā cena.
Darba mērķis: konkurētspējīga produkcija tirgū un tās kvalitātes nodrošināšana.

Autora komentārsAtvērt
Atlants