Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Produktu piegādes procesa analīze Latvijas interneta veikalos un starptautiskajā', 1.
  • Konspekts 'Produktu piegādes procesa analīze Latvijas interneta veikalos un starptautiskajā', 2.
  • Konspekts 'Produktu piegādes procesa analīze Latvijas interneta veikalos un starptautiskajā', 3.
  • Konspekts 'Produktu piegādes procesa analīze Latvijas interneta veikalos un starptautiskajā', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Savukārt “ASOS” saskaras ar tādām produktu piegādes problēmām, kā cilvēku kļūdas. Tiek sniegta nepietiekama vai nepareiza informācija par sūtītāju vai saņēmēju, līdz ar to tas var izraisīt preces aizkavēšanos vai nozušanu. Piemēram, preci nosūtīta saskaņā ar norādītajiem datiem, taču nepareizas sniegtās informācijas dēļ tā tika nosūtīta uz nepareizi norādīto vietu. Šādos apstākļos informācija par izsekošanu ir noderīga, tāpēc “ASOS” var pāradresēt sūtījumu paredzētajam adresātam. Patērētājiem būtu jāzina paredzamais piegādes laiks un atbilstoši jāseko pirkumiem.
Sniedziet priekšlikumus izvēlētajam Latvijas interneta veikalam un starptautiskajai e-komercijas platformai par piegādes procesa pilnveidošanas iespējām.
• Priekšlikums “ASOS” interneta veikalam - Veikt piegādi arī caur pastu, kā arī veikt piegādi caur dažādiem pakomātiem, piemēram, “Omniva”, “DPD”, “TNT”, “DHL”, utt., tā, lai klientiem ir izvēles iespējas, un iespēja izvēlēties sev ērtāko un pieejamāko variantu.
• Priekšlikums “AliExpress” - Dot klientiem iespēju uzzināt aptuveno piegādes laiku, kad prece nonāktu līdz gala mērķim, piemēram laika posmā no 1.septembra līdz 8.septembrim. Kā arī dažādot piegādātājus, izmantojot arī kurjerus, kuri preci nogādā arī līdz pakomātiem, nevis izmantot tikai pasta pakalpojumus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants