Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.02.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāmas analīze semiotikā', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas analīze semiotikā', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas analīze semiotikā', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas analīze semiotikā', 4.
  • Konspekts 'Reklāmas analīze semiotikā', 5.
  • Konspekts 'Reklāmas analīze semiotikā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Ilgais un grūtais darbs, kas var tikt nojaukts jebkurā sekundē pat neliela caurvēja ietekmē. Norāda uz idejas būtību. Mājdzinieks bojās visu, ja uzvedīsies slikti.
Šķiet interesanti, kā pats produkts tiek pārdots. Aplūkojot tuvāk pārdotā produkta logo – uzreiz var saprast, kas tiek pārdots. Kā arī moto, angļu valodā runājošiem/saprotošiem civēkiem, ir vienkārši uztverams. Taču pašā reklāmā nav saskatāma ne pati produkcija, ne kaut kādi priekšmeti (suņu bļodiņas, izbērta pārtika,dzīvnieku rotaļlietas), kas būtu saistīti ar . Ir acīmredzams, ka reklāmdevēja galvenais nodoms ir nodot ideju, kas ir paliekoša, nebāžot to sejā burtiskā veidā. Mērķis ir nodot kontekstu, kas motivēs iegādāties produktu nākotnē. Tieši to saprot arī reklāmas saņēmējs. Saņēmējs novēro komēdiju, saņemot reklāmas ideju, iegūstot motivāciju rīkoties tālāk.
Kopsavilkumā var teikt, ka šī reklāma iekļauj sevī daudz apslēptas idejas un domas, palīdzot nodod reklāmu nevis kā parastu produktu, bet kā iespējamu dzīvesveidu.

Atlants