Vērtējums:
Publicēts: 07.11.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Kultūras resursu izmantošana uzņēmējdarbībā. Mūzika', 1.
  • Referāts 'Kultūras resursu izmantošana uzņēmējdarbībā. Mūzika', 2.
  • Referāts 'Kultūras resursu izmantošana uzņēmējdarbībā. Mūzika', 3.
  • Referāts 'Kultūras resursu izmantošana uzņēmējdarbībā. Mūzika', 4.
  • Referāts 'Kultūras resursu izmantošana uzņēmējdarbībā. Mūzika', 5.
  • Referāts 'Kultūras resursu izmantošana uzņēmējdarbībā. Mūzika', 6.
  • Referāts 'Kultūras resursu izmantošana uzņēmējdarbībā. Mūzika', 7.
  • Referāts 'Kultūras resursu izmantošana uzņēmējdarbībā. Mūzika', 8.
  • Referāts 'Kultūras resursu izmantošana uzņēmējdarbībā. Mūzika', 9.
  • Referāts 'Kultūras resursu izmantošana uzņēmējdarbībā. Mūzika', 10.
  • Referāts 'Kultūras resursu izmantošana uzņēmējdarbībā. Mūzika', 11.
  • Referāts 'Kultūras resursu izmantošana uzņēmējdarbībā. Mūzika', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mūzikas vēsturiskā attīstība    4
1.1.  Pirmatnējā mūzika    4
1.2.  Mūzika viduslaikos    4
1.3.  19. Gadsimts    5
2.  Mūzika konkrētās uzņēmējdarbības nozarēs    7
2.1.  Sporta un veselības klubi    7
2.2.  Naktsklubi un deju klubi    7
2.3.  Viesnīca, viesu un atpūtas nams    8
2.4.  Frizētava, skaistumkopšanas salons    8
2.5.  Birojs, darba vieta, ražotne    9
2.6.  Veikals, lielveikals, specializētais veikals    9
2.7.  Klientu apkalpošanas vieta    9
2.8.  Sporta pasākums    10
2.9.  Izstādes, gadatirgi, tirdziņi    10
2.10.  Koncerts, kultūras pasākums, festivāls    10
2.11.  Kafejnīca, bārs, restorāns    11
  Secinājumi    12
Darba fragmentsAizvērt

2.11. Kafejnīca, bārs, restorāns
Piemērotas atmosfēras radīšana bez mūzikas nav iedomājama. To varētu apliecināt jebkurš restorāna, kafejnīcas vai bāra īpašnieks. Mūzikai iedarbojas uz zemapziņu un emocijām un ir grūti atrast racionālu skaidrojumu mūzikas radītajam noskaņojumam un uzvedībai – tā var gan paildzināt uzturēšanos kafejnīcā, gan arī, diemžēl, pamudināt ātrāk aiziet projām. Bieži pieņemt lēmumu palikt vai iet projām liek atskaņotā mūzika. Arī lēmumu vēlreiz atgriezties kādā vietā, var ietekmēt dzirdētā mūzika. Līdz ar to mūzikas izvēlei ir tieša saikne ar kafejnīcas, bāra vai restorāna peļņu. Mūzika, protams, nav vienīgais biznesa veiksmes faktors, bet noteikti ir viens no vienkāršākajiem veidiem, kā palielināt apgrozījumu, ja mūzikas izvēlei līdz šim nav pievērsta uzmanība. Tikai mainot mūzikas stilus, var mainīt atmosfēru, kas brokastu laikā var būt atšķirīgs no vakaros valdošās atmosfēras, vai brīvdienās var radīt no darba dienām atšķirīgu noskaņojumu.

Secinājumi
1. Mūzika spēj būtiski ietekmēt cilvēku noskaņojumu.
2. Katrai biznesa darbības jomai ir sava specifika, un līdz ar to arī mūzikas lomai ir sava specifiskā nozīme.
3. Mūzika var būt gan uzņēmējdarbības galvenais ienākumu avots, gan papildus faktors peļņas gūšanai.
4. Mūzikas izmantošana ir viens no vienkāršākajiem un salīdzinoši arī lētākajiem mārketinga veidiem, kas bez lielām investīcijām ļauj radīt atbilstošu atmosfēru veiksmīgai uzņēmējdarbībai.

Autora komentārsAtvērt
Atlants