Vērtējums:
Publicēts: 07.09.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 1.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 2.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 3.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 4.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 5.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 6.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 7.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 8.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 9.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 10.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 11.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 12.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 13.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 14.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 15.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 16.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 17.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 18.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 19.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 20.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 21.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 22.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 23.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 24.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 25.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 26.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 27.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 28.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 29.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 30.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 31.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 32.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 33.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 34.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 35.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 36.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 37.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 38.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 39.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 40.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 41.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 42.
  • Referāts 'Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti', 43.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  KOMUNIKĀCIJAS TEORĒTIKSKAIS SKAIDROJUMS, KOMUNIKĀCIJU VEIDI    4
1.1.  Verbālā komunikācija    5
1.2.  Starppersonu saziņa    5
1.3.  Neverbāla komunikācija    5
1.4.  Neverbālas komunikācijas kanāli    6
2.  SVARĪGI KOMUNIKĀCIJAS VEIDI UZŅĒMUMĀ, TO RAKSTUROJUMS    7
2.2.  Horizontālā komunikācija    7
2.5.  Ārējā komunikācija    7
2.3.  Iekšējā komunikācija    8
2.4.  Iekšējā komunikācija    8
2.5.  Formālā komunikācija    9
3.  EFFEKTĪVA KOMUNIKĀCIJA    12
3.1.  Lūgumi un norunas    12
3.2.  komunikācijas audits    16
  SECINĀJUMI    18
  BIBLIOGRĀFIJA    19
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Ar komunikācijas palīdzību darbinieki realizē savas vajadzības, un dalās ar interesēm, savstarpēji ietekmējot viens otru un uzņēmuma darbu. Tā ir nepārtraukta domu apmaiņa starp cilvēkiem.
2. Organizācijas iekšienes struktūrvienības galvenie uzdevumi ir komunicēt ar ārējās vides sektoriem.
3. Iekšējā komunikācija ietver sevī visas komunikācijas attiecības uzņēmumā. Iekšējā komunikācija nozīmē, ka darbiniekiem ir zināma svarīgākā informācija par viņu darbību, darbavietu un uzņēmumu, kā arī viņi zina par izmaiņām tajā.
4. Lai izveidotu izcilu komunikācijas stratēģiju, kurā tiek ņemtas vērā visas ietekmes pušu komunikācijas vajadzības, vispirms jāorganizē komunikācijas audits.
5. Efektīva komunikācija ir svarīgākā uzņēmuma atslēga uz panākumiem, lai to izveidotu, ir jāveic komunikācijas audits, kurš sevī iekļauj izcilu komunikācijas stratēģiju, fundamentālu kļūdu nepieļaušanu komunikācijā un komunikācijas procesu uzlabošanu, veicot regulāru auditēšanu.

Atlants