Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.09.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 1.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 2.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 3.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 4.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 5.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 6.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 7.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 8.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 9.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 10.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 11.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 12.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 13.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma nav tas pats, kas komunikācija. Var sūtīt ziņu, bet tā tikai tad kļūs par komunikāciju, kad kāds to pamanīs un uztvers. Reklāmu var apskatīt kā komunikācijas formu, kura mēģina pārveidot preču un pakalpojumu labās īpašības (pazīmes) un idejas patērētāju vajadzību un pieprasījuma valodā.
Reklāma ir apmaksāta un pārliecinoša nepersoniska informācijas komunikācija par produktiem, servisu vai ideju, kas tiek izplatīta caur dažādiem mēdijiem.
Lai labāk izprastu, kas ir reklāmas komunikācija, ir jāaplūko jēdziens “komunikācija” un tā skaidrojums psiholoģijas teorijās.
Jēdziens “komunikācija” ir cēlies no latīņu vārda “comunis”, kas tulkojumā nozīmē “daudziem” vai “kopīgs”. No tā atvasināts ir “comunicare” – kaut ko darīt kopīgi, kopīgi apspriesties, savstarpēji paziņot. Komunikācija plašākā nozīmē ir informācijas apmaiņa starp indivīdiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants