Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.07.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Reklāma 20.gadsimtā jeb 20.gadsimts - reklāmas gadsimts', 1.
  • Prezentācija 'Reklāma 20.gadsimtā jeb 20.gadsimts - reklāmas gadsimts', 2.
  • Prezentācija 'Reklāma 20.gadsimtā jeb 20.gadsimts - reklāmas gadsimts', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma rosina vērtību pārorientāciju un normu socializēšanos sabiedrības ietvaros
- Negatīvā ietekme – materiālo vērtību pārsvara veidošanās
+ Pozitīvā ietekme- ekonomiskās labklājības uzplaukums
Vienkāršajiem patērētājiem vienkāršo sarežģīto tirgu…

Autora komentārsAtvērt
Atlants