Vērtējums:
Publicēts: 24.01.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Ētikas un estētikas aspektu atspoguļojums CSDD reklāmas kampaņā "No vadītāja līd', 1.
  • Prezentācija 'Ētikas un estētikas aspektu atspoguļojums CSDD reklāmas kampaņā "No vadītāja līd', 2.
  • Prezentācija 'Ētikas un estētikas aspektu atspoguļojums CSDD reklāmas kampaņā "No vadītāja līd', 3.
  • Prezentācija 'Ētikas un estētikas aspektu atspoguļojums CSDD reklāmas kampaņā "No vadītāja līd', 4.
  • Prezentācija 'Ētikas un estētikas aspektu atspoguļojums CSDD reklāmas kampaņā "No vadītāja līd', 5.
  • Prezentācija 'Ētikas un estētikas aspektu atspoguļojums CSDD reklāmas kampaņā "No vadītāja līd', 6.
  • Prezentācija 'Ētikas un estētikas aspektu atspoguļojums CSDD reklāmas kampaņā "No vadītāja līd', 7.
  • Prezentācija 'Ētikas un estētikas aspektu atspoguļojums CSDD reklāmas kampaņā "No vadītāja līd', 8.
  • Prezentācija 'Ētikas un estētikas aspektu atspoguļojums CSDD reklāmas kampaņā "No vadītāja līd', 9.
  • Prezentācija 'Ētikas un estētikas aspektu atspoguļojums CSDD reklāmas kampaņā "No vadītāja līd', 10.
  • Prezentācija 'Ētikas un estētikas aspektu atspoguļojums CSDD reklāmas kampaņā "No vadītāja līd', 11.
  • Prezentācija 'Ētikas un estētikas aspektu atspoguļojums CSDD reklāmas kampaņā "No vadītāja līd', 12.
  • Prezentācija 'Ētikas un estētikas aspektu atspoguļojums CSDD reklāmas kampaņā "No vadītāja līd', 13.
  • Prezentācija 'Ētikas un estētikas aspektu atspoguļojums CSDD reklāmas kampaņā "No vadītāja līd', 14.
  • Prezentācija 'Ētikas un estētikas aspektu atspoguļojums CSDD reklāmas kampaņā "No vadītāja līd', 15.
  • Prezentācija 'Ētikas un estētikas aspektu atspoguļojums CSDD reklāmas kampaņā "No vadītāja līd', 16.
  • Prezentācija 'Ētikas un estētikas aspektu atspoguļojums CSDD reklāmas kampaņā "No vadītāja līd', 17.
  • Prezentācija 'Ētikas un estētikas aspektu atspoguļojums CSDD reklāmas kampaņā "No vadītāja līd', 18.
  • Prezentācija 'Ētikas un estētikas aspektu atspoguļojums CSDD reklāmas kampaņā "No vadītāja līd', 19.
Darba fragmentsAizvērt

Aptaujas rezultāti
Kas, Jūsuprāt, ir šīs reklāmas morāle?
Braucot alkohola reibumā, vadītājs apdraud ne tikai savu dzīvību, bet arī līdzbraucēju;
Nedrīkst braukt dzērumā - alkohols nogalina - pamazām un nesāpīgi;
Alkohols atņem prātu uz laiku.

Aptaujas rezultāti
Kāda, Jūsuprāt, ir šīs reklāmas morāle?
Ja dzērumā braucot pie stūres tu nedomā par sevi, tad vismaz padomā, ko vari nodarīt apkārtējiem;
Arī ar vienu alkohola glāzi cilvēks var aizrauties un viss var beigties letāli – traģiski;
Nevienam nav tiesību atņemt kādam dzīvību;
Nebrauc dzēris!

Aptaujas rezultāti
Kopsavilkums
Manuprāt, šajā reklāmā izpaužas vairāk ētiskais raksturs nekā estētiskais.
Lielākajai daļai skatītāju šī reklāma izraisa nepatīkamas emocijas, bet viņi izprot reklāmas morāli, kas vēsta par dzīvības trauslumu un cilvēka rīcības sekām.
Estētisko reklāmā atspoguļo vizuālais (asiņainās ainas, bojāgājušais,) un skaņas efekti (sirēnas, bāra troksnis, elpošana), savukārt ētisko – idejas būtība.
Ja reklāmai varētu piedēvēt estētikas kategoriju, tad tas varētu būt traģiskais.
Manuprāt, reklāmas sākumā vajadzētu paziņot, ka reklāma satur nepatīkamus skatus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants