Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Keramikas apgleznošana pašrocīgi "Dari pats un neļauj citiem"', 1.
  • Referāts 'Keramikas apgleznošana pašrocīgi "Dari pats un neļauj citiem"', 2.
  • Referāts 'Keramikas apgleznošana pašrocīgi "Dari pats un neļauj citiem"', 3.
  • Referāts 'Keramikas apgleznošana pašrocīgi "Dari pats un neļauj citiem"', 4.
  • Referāts 'Keramikas apgleznošana pašrocīgi "Dari pats un neļauj citiem"', 5.
  • Referāts 'Keramikas apgleznošana pašrocīgi "Dari pats un neļauj citiem"', 6.
  • Referāts 'Keramikas apgleznošana pašrocīgi "Dari pats un neļauj citiem"', 7.
  • Referāts 'Keramikas apgleznošana pašrocīgi "Dari pats un neļauj citiem"', 8.
  • Referāts 'Keramikas apgleznošana pašrocīgi "Dari pats un neļauj citiem"', 9.
  • Referāts 'Keramikas apgleznošana pašrocīgi "Dari pats un neļauj citiem"', 10.
  • Referāts 'Keramikas apgleznošana pašrocīgi "Dari pats un neļauj citiem"', 11.
  • Referāts 'Keramikas apgleznošana pašrocīgi "Dari pats un neļauj citiem"', 12.
  • Referāts 'Keramikas apgleznošana pašrocīgi "Dari pats un neļauj citiem"', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma dibināšana    4
1.2.  Darbība līdz biznesa plāna izpildei   
1.3.  Pašreizējie mērķi ,misija, vīzija   
1.4.  Uzņēmuma īstermiņa un ilgtermiņa plāni   
1.5.  Uzņēmuma atrašanās vieta   
1.6.  Nepieciešamās telpas un iekārtas    6
2.  Pakalpojumu raksturojums    6
2.1.  Pakalpojuma apraksts    6
2.2.  Pēc- pārdošanas apkalpošana(garantijas remonti)   
2.3.  Pakalpojums sniegšanas process   
2.4.  Cenas noteikšanas stratēģija   
2.5.  „Dari pats un neļauj citiem” priekšrocības    9
3.  Tirgus analīze    9
3.1.  Tirgus vispārējais apraksts    9
3.2.  Konkurentu analīze   
3.3.  Pircēju piesaistīšanas metodes    11
4.  Uzņēmuma vadība un personāls    11
4.1.  Uzņēmuma personāls    11
5.1.  Noieta veicināšanas pasākumi    13
7.  Sadarbības partneri    13
Darba fragmentsAizvērt

Tirgus analīze

3.1. Tirgus vispārējais apraksts

Stāvoklis keramikas apgleznošanas industrijā ir nestabils.
Latvijā ir iespējas nodibināt šāda veida uzņēmumus, lielas iespējas ir piesaistīt tūristus un ārzemēs dzīvojošos. Mums ir savas priekšrocības ar to, ka māla ieguve Latvijā ir iespējama un pieejama.
Mūsu mērķis ir piesaistīt pēc iespējas vairāk apmeklētāju
keramikas apgleznošanā un panākt apmeklētāju vēlmju izpildīšanu. Tāda stratēģija, mūsuprāt, nodrošinās vislielāko Sabiedrības peļņu: daudz apmeklētāju nozīmē lielākus ienākumus, bet viņu vēlmju apmierinātība, prieks par labi pavadītu dienu palielina iespējamību, ka viņi atnāks atkal, paņemot līdzi arī savus draugus


3.2. Konkurentu analīze

Tā kā mūsu veidotais uzņēmums ir unikāls ar to, ka šāda veida publiska , neatkarīga izklaides un radošā vieta būtu vienīgā visā Latvijas teritorijā, konkurence mūs neskar. Vienīgais, kas varētu traucēt uzņēmuma perspektīvai turpmākajā attīstības posmā ir „Deko idejas” rokdarbu skola, kurā tiek pasniegti atsevišķi kursi stikla un keramikas apgleznošanai, tomēr „Dari pats un neļauj citiem” ir citāda veida uzņēmums, kurš sniedz iespēju jebkurā laikā nodarboties ar keramikas krāsošanu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants