Vērtējums:
Publicēts: 01.06.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Produkta zīmola analīze. "Starbucks" kompānijas zīmols', 1.
  • Prezentācija 'Produkta zīmola analīze. "Starbucks" kompānijas zīmols', 2.
  • Prezentācija 'Produkta zīmola analīze. "Starbucks" kompānijas zīmols', 3.
  • Prezentācija 'Produkta zīmola analīze. "Starbucks" kompānijas zīmols', 4.
  • Prezentācija 'Produkta zīmola analīze. "Starbucks" kompānijas zīmols', 5.
  • Prezentācija 'Produkta zīmola analīze. "Starbucks" kompānijas zīmols', 6.
  • Prezentācija 'Produkta zīmola analīze. "Starbucks" kompānijas zīmols', 7.
  • Prezentācija 'Produkta zīmola analīze. "Starbucks" kompānijas zīmols', 8.
  • Prezentācija 'Produkta zīmola analīze. "Starbucks" kompānijas zīmols', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Zīmola uzbūves elementi
Šodien pazīstamajā logo manāmi tādi
elementi:
Zvaigznes, kas atdala uzņēmuma nosaukumu no produkta un simbolizē pašas kompānijas vārdu «STARbucks»;
Zaļā krāsa zīmolā parādījusies tikai ar laiku, tā simbolizē kvalitāti un dabīgumu, kas piemīt kafijai;
Pats tēls- sirēna, simbolizē vilinājumu, kāri pēc produkta (kafijas).

Zīmola vērtība
Uzņēmuma zīmolā redzamais tēls simbolizē vēsturi, pagātni, mantojumu;
pasaulē tas guvis atpazīstamību un radījis interesi, jo ietver gan misticismu, gan vilinājumu. Zīmols ir kā stāsts, kas sevī nes vērtībās, kuras ietilpst Starbucks kvalitatīvajā kafijā.

Idejas pamatā- uzrunāt un piesaistīt ikvienu kafijas cienītāju

Autora komentārsAtvērt
Atlants