Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prezentācija 'Cilvēka faktora ietekme uz darba drošību jūrā', 1.
  • Prezentācija 'Cilvēka faktora ietekme uz darba drošību jūrā', 2.
  • Prezentācija 'Cilvēka faktora ietekme uz darba drošību jūrā', 3.
  • Prezentācija 'Cilvēka faktora ietekme uz darba drošību jūrā', 4.
  • Prezentācija 'Cilvēka faktora ietekme uz darba drošību jūrā', 5.
  • Prezentācija 'Cilvēka faktora ietekme uz darba drošību jūrā', 6.
  • Prezentācija 'Cilvēka faktora ietekme uz darba drošību jūrā', 7.
  • Prezentācija 'Cilvēka faktora ietekme uz darba drošību jūrā', 8.
  • Prezentācija 'Cilvēka faktora ietekme uz darba drošību jūrā', 9.
  • Prezentācija 'Cilvēka faktora ietekme uz darba drošību jūrā', 10.
  • Prezentācija 'Cilvēka faktora ietekme uz darba drošību jūrā', 11.
Darba fragmentsAizvērt

NESTANDARTA SITUĀCIJU RISINĀŠANA
Kuģa tehnisko problēmu novēršana
Situācijas, kas rodas saistībā ar kravas apstrādi
Politisko problēmu risināšana

Nestandarta situāciju risināšanā interesants punkts ir – “Politisko problēmu risināšana”. Ir dzirdēti stāsti, ka kuģis tiek izmantots kā politisks ierocis, piemēram, tankeris ir aizņēmis piestātni, kura spēlē lielu lomu valsts degvielas importā, valstī notiek karš un ir ļoti liela nepieciešamība pēc degvielas un vienīgais veids kā to iegūt ir imports, taču citas valstis ir ieinteresētas lai valsts nesaņemtu šo degvielu, un tad attiecīgais tankeris ir ļoti labs instruments, kā regulēt šo degvielas piegādi. Kuģa komandai tiek dota vienkārša pavēle – novilcināt laiku un aizbildināties ar tehniskām problēmām. Taču ja kuģošana būtu pilnībā automatizēta – šādas iespējas manipulēt ar kuģiem būtu izslēgtas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants