Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.10.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Ogres rajona laikrakstu "Ogres Ziņas” un "Ogres Vēstis” analīze', 1.
  • Konspekts 'Ogres rajona laikrakstu "Ogres Ziņas” un "Ogres Vēstis” analīze', 2.
  • Konspekts 'Ogres rajona laikrakstu "Ogres Ziņas” un "Ogres Vēstis” analīze', 3.
  • Konspekts 'Ogres rajona laikrakstu "Ogres Ziņas” un "Ogres Vēstis” analīze', 4.
  • Konspekts 'Ogres rajona laikrakstu "Ogres Ziņas” un "Ogres Vēstis” analīze', 5.
  • Konspekts 'Ogres rajona laikrakstu "Ogres Ziņas” un "Ogres Vēstis” analīze', 6.
  • Konspekts 'Ogres rajona laikrakstu "Ogres Ziņas” un "Ogres Vēstis” analīze', 7.
  • Konspekts 'Ogres rajona laikrakstu "Ogres Ziņas” un "Ogres Vēstis” analīze', 8.
  • Konspekts 'Ogres rajona laikrakstu "Ogres Ziņas” un "Ogres Vēstis” analīze', 9.
  • Konspekts 'Ogres rajona laikrakstu "Ogres Ziņas” un "Ogres Vēstis” analīze', 10.
  • Konspekts 'Ogres rajona laikrakstu "Ogres Ziņas” un "Ogres Vēstis” analīze', 11.
  • Konspekts 'Ogres rajona laikrakstu "Ogres Ziņas” un "Ogres Vēstis” analīze', 12.
  • Konspekts 'Ogres rajona laikrakstu "Ogres Ziņas” un "Ogres Vēstis” analīze', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Laikrakstu „Ogres Ziņas un Ogres Vēstis” raksturojums    4
  Atšķirīgais laikrakstos    4
  Laikrakstu struktūras    6
  Kopīgais laikrakstos    8
  Reklāmas un sludinājumu nozīme    9
  Reklāmas un sludinājumu izcenojums    9
  Laikrakstu „Ogres Ziņas” un „Ogres Vēstis” satura analīze    10
  Ogres iedzīvotāju domas par „Ogres Ziņām” un „Ogres Vēstīm”    11
  Secinājumi    13
Darba fragmentsAizvērt

Kursa darba mērķis bija izpētīt un izanalizēt divus Ogres rajona laikrakstus „Ogres Ziņas” un „Ogres Vēstis”, kā arī uzzināt, ko par tiem domā Ogres iedzīvotāji. Izvēlējos tieši šos laikrakstus, jo esmu Ogres rajona iedzīvotāja un pati dažreiz lasu šīs avīzes, kā arī tāpēc, ka laikraksti „Ogres Ziņas un „Ogres Vēstis” ir avīzes, kas savā starpā konkurē, jo tie ir līdzīgi satura ziņā un dala līdzīgu mērķauditoriju.
Lai saprastu, kā norit abu avīžu darbs tika intervētas „Ogres Ziņu” redaktore Inta Stīpniece un laikraksta „Ogres Vēstis” redaktore Dzintra Mozule, kā arī abu avīžu reklāmas daļas vadītājas. Laikraksta „Ogres Ziņas” struktūras izpētei tika izmantota arī laikraksta „Diena” mājas lapa – www.Diena.lv. Savukārt, lai uzzinātu mērķauditorijas viedokli par avīzēm, tika intervēti 18 Ogres iedzīvotāji. Satura analīzei tika izvēlēti „Ogres Ziņu” 2005. gada 31. marta, 2. un 5. aprīļa numuri (37, 38, 39) un laikraksta „Ogres Vēstis” 2005. gada 31. marta, 1., 2. un 5. aprīļa, numuri (48, 49, 50, 51). Kursa darba pielikumā pievienotas avīzes „Ogres Ziņas” Nr.38 un „Ogres Vēstis” Nr.50, kā arī laikraksta „Ogres Ziņas” reklāmas pielikums.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants