Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Kā informācijas tehnoloģijas palīdz realizēt uzņēmuma stratēģiju', 1.
  • Eseja 'Kā informācijas tehnoloģijas palīdz realizēt uzņēmuma stratēģiju', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Katram uzņēmumam ir sava stratēģija un šājā eseja as aprakstīšu uzņēmumu, kura es pašlaik strādāju. AS „PrivatBank” ir diezgan liels uzņēmums un tām ir sava misija, mērķi un stratēģija. Bankas mērķis ir nodrošināt kvalitatīvi jauna līmeņa Klientu apkalpošanu, nostiprināt pozīcijas banku pakalpojumu tirgū, kā arī izveidot stabilu un atpazīstamu tirdzniecības zīmi gan Latvijas tirgū, gan ārpus tās. Bankas mērķis ir sniegt Klientiem pasaules standartiem atbilstošus bankas pakalpojumus. Piedāvāt saviem Klientiem pašus mūsdienīgākos bankas produktus un pakalpojumus. Pastāvīgi papildināt pakalpojumu un produktu klāstu ar jauniem produktiem, daudzi no kuriem netiek piedāvāti Latvijas tirgū. Bankās stratēģija ir:
Nodrošināt augstākajiem profesionāliem standartiem atbilstošu klientu apkalpošanu, aizsargāt katra Klienta intereses, nodrošināt elastīgu un individuālu pieeju apkalpošanā.
Ievērot likumus, ētikas normas un godīga biznesa veikšanas noteikumus, godprātīgi pildīt savas saistības un sargāt savu reputāciju. …

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants