Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite kafejnīcā', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite kafejnīcā', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite kafejnīcā', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite kafejnīcā', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite kafejnīcā', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite kafejnīcā', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite kafejnīcā', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite kafejnīcā', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite kafejnīcā', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite kafejnīcā', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite kafejnīcā', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite kafejnīcā', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite kafejnīcā', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite kafejnīcā', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite kafejnīcā', 15.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite kafejnīcā', 16.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite kafejnīcā', 17.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite kafejnīcā', 18.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite kafejnīcā', 19.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite kafejnīcā', 20.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite kafejnīcā', 21.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite kafejnīcā', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Vispārējas ziņas par uzņēmumu    4
2.  Ēdināšanas uzņēmuma darbības praktiskā izpēte    5
2.1.  Apkalpošanas veids uzņēmumā    5
2.2.  Interjers, gaisotne, vizuālais noformējums    5
2.3.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra. Darbinieku pienākumi un atbildība    7
2.4.  Sadarbības uzņēmumi    9
2.5.  Palīgpakalpojumi    11
2.6.  Kafejnīcas – bistro „Jūrate” noslogojums    12
2.7.  Konkurējošie ēdināšanas uzņēmumi    12
3.  Jelgavas novada un pilsētas tūrisma informācijas centrs    15
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Izmantoto informatīvo avotu saraksts    20
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
1. Strādājot kafejnīcā – bistro „Jūrate” nostiprināju teorētiskās zināšanas un ieguvu jaunas darba iemaņas un pieredzi, kas noderēs turpmākajā mācību procesā.
2. Kafejnīcā – bistro „Jūrate” ir pietiekams darbinieku skaits un sakārtota organizatoriskā struktūra, kas ļauj bistro pilnvērtīgi strādāt.
3. Strādājot bistro tika novērots, ka liela daļa apmeklētāju ir cilvēki, kuri strādā netālu esošajos uzņēmumos nāk šeit ieturēt pusdienas un vienkārši garāmgājēji.
4. Prakses laikā apstiprinājās, ka kafejnīca – bistro „Jūrate” strādā ievērojot Latvijas Republikas likumdošanu.
5. Uzņēmumam ir izdevīga atrašanās vieta – tuvu dzelzceļa stacijai un pilsētas centram.
6. Secinu, ka bistro šo daudzo gadu laikā ar laipno apkalpošanu un garšīgajiem ēdieniem ir iemantojis klientu uzticību. Kaut arī uzņēmums ir neliels tas spēj pastāvēt, neskatoties uz daudzajiem ēdināšanas uzņēmumiem Jelgavā.
7. Kā priekšlikumus kafejnīcai – bistro „Jūrate” varu minēt:
Kondicioniera iegādi, jo karstā laikā telpās ir diezgan karsts un smacīgs gaiss, šo apstākļu dēļ tiek zaudēti daudzi klienti.
Nomainīt logus, tā lai tos varētu atvērt, jo pašreiz tas nav iespējams.
Būtu ieteicams, nedaudz atsvaidzināt interjeru, jo ir manāms, ka mēbeles ir lietotas jau vairākus gadus un sienām nedaudz lobās krāsa.
Lai palielinātu apmeklētāju skaitu varētu izvietot reklāmas vietējās avīzēs vai interneta portālos.
Izveidot banketu pasūtījuma kartes.
Ir nepieciešams mainīt bistro darba laiku, lai tas varētu strādāt efektīvāk.
8. Jelgavas novada un pilsētas tūrisma informācijas centrā jebkurš cilvēks var saņemt pilnvērtīgu informāciju par Zemgales reģiona un Latvijas apskates objektiem un naktsmītnēm.

Autora komentārsAtvērt
Atlants