Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.04.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketings', 1.
  • Konspekts 'Mārketings', 2.
  • Konspekts 'Mārketings', 3.
  • Konspekts 'Mārketings', 4.
  • Konspekts 'Mārketings', 5.
Darba fragmentsAizvērt

1.Mārketinga būtība, mērķi un uzdevumi: to izmantošanai iespējas Nekomercionālais mārketings.
2.Tirgus pasaule, tās funkcionēšanas nosacījumi un klasifikācija. Pakalpojumu tirgus īpatnības.
3.Raksturojiet mārketinga veidus (modeļus)un izceļiet, kuri ir tipiski viesmīlības uzņēmumiem
4.Raksturojiet mārketinga darbības koncepcijas, to izmantošanas iespējas.
5.Mārketinga vide, to viedojošie spēki un faktori nozarē.
6.Raksturojiet nekontrolējamos faktorus un to ietekmi uz tūrisma firmu.
7.Uzņēmuma misija, to ietekmējošie faktori un izmantošanas iespējas.
8.Mārketinga struktūra un tās elementi, to kombinēšana viesmīlības uzņēmumā.
9.Informācija, tās veidi un izmantošana mārketinga lēmumime.
10.Pircēja uzvedība un pirkšanas process, tā posmi un ietekmējošie faktori.
11.Tirgus izpētes nepieciešamība, process, informācijas veidi un iegūšanas iespējas.
12.Tirgus izpētes veikšanas metodes, to raksturojums.
13.Pieprasījuma mērīšanas un prognozēšanas nepieciešamība un iespējas.
14.Tirgus segmentēšanas nepieciešamība un pielietojums nozarē.
8) Tirgus segmentācija.
Lai veiksmīgāk izpildītu mārketinga funkcijas, nepieciešams iedalīt pircējus pēc motīviem. To dara, tirgu segmentējot.
Segmentēšana = tirgus sadalīšana pēc pircēju grupām atkarībā no to vajadzībām, rīcības tirgū un attieksmes pret mārketinga pasākumiem. Tirgus segmentēšana sastāv no tirgus segmentēšanas pamatojuma un noteikta segmenta profila atrašanas.
Mērķtirgus noteikšana = izvēlēto segmentu vērtēšana un atlase, lai vaeiktu mārketinga pasākumus. Tā sastāv no tirgus segmenta vērtēšanas un mērķa segmenta izveides.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants