Vērtējums:
Publicēts: 30.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāma un tās ietekme uz sabiedrību', 1.
  • Konspekts 'Reklāma un tās ietekme uz sabiedrību', 2.
  • Konspekts 'Reklāma un tās ietekme uz sabiedrību', 3.
  • Konspekts 'Reklāma un tās ietekme uz sabiedrību', 4.
  • Konspekts 'Reklāma un tās ietekme uz sabiedrību', 5.
  • Konspekts 'Reklāma un tās ietekme uz sabiedrību', 6.
  • Konspekts 'Reklāma un tās ietekme uz sabiedrību', 7.
  • Konspekts 'Reklāma un tās ietekme uz sabiedrību', 8.
  • Konspekts 'Reklāma un tās ietekme uz sabiedrību', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Vārds „reklāma” ir cēlies no latīņu vārda „reclamare”, tas nozīmē – izsaukt, izplatīt informāciju par kaut ko, lai to popularizētu. Reklāma kalpo tam, lai informētu potenciālos, iespējamos pircējus par jaunām precēm, pakalpojumiem, to lietošanas īpašībām. Reklāma ir ar saimniecisko vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem. Reklāmu apmaksā reklāmdevējs. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants