Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.05.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Manas radošās mācību metodes', 1.
  • Eseja 'Manas radošās mācību metodes', 2.
  • Eseja 'Manas radošās mācību metodes', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Vecumā no 15 līdz 16 gadiem pusaudzis sasniedz sevis apliecināšanas un savu spēju apzināšanās laiku. Sociālajā un savu jūtu vidē viņš apzinās savu vērtību, izkopj individualitāti un arvien vairāki pieņem pasaules normas. No 16 līdz 18 gadiem jaunietis savā garīgajā dzīvē sasniedz citas, bieži vien savādākas vērtības, izvērtē savu dzīvi un meklē problēmu risinājumus, sāk vērtēt savas zināšanas un spējas, kā arī viņam parādās atbildības izjūta par savu darbu. Laika posmā, kad pusaudzis iestājas kādā profesionālās izglītības iestādē, viņš vēl nav pilnīgi apzinājies savas spējas un prasmes kādam arodam, līdz ar to viņam vēl nav arī apziņas un gatavības pilnībā nodoties sava izvēlētā aroda apmācībām. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants