Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.06.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Konspekts 'Pedagoga darbības normatīvais ietvars', 1.
  • Konspekts 'Pedagoga darbības normatīvais ietvars', 2.
  • Konspekts 'Pedagoga darbības normatīvais ietvars', 3.
  • Konspekts 'Pedagoga darbības normatīvais ietvars', 4.
  • Konspekts 'Pedagoga darbības normatīvais ietvars', 5.
  • Konspekts 'Pedagoga darbības normatīvais ietvars', 6.
  • Konspekts 'Pedagoga darbības normatīvais ietvars', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Mācību procesa pilvērtīga nodrošināšana jebkurā izglītības iestādē kā arī paša pedagoga pamatkritējis, ir pilvērtīgi nodrošināta mācību vide, gan ar atbiltošiem mācķibu materiāliem, kā arī emocionāli sagatavotam m ācību procesam, sniedzot skolēniem ne tikai mācību pareizu struktūru, bet arī emocionāli atvērtu un radošu mācību vidi.
2. Pedagoga veidota sadarbība ar skolēniem sniedz ne tikai pilvērtīgu un plašu zināšanu ieguvi, bet arī skolēniem sniedz psiholoģisku pacēlumu.
3. Novērtēsnas pamatkritēji parāda pegagoga ne tikai spēju mācīt pareizi savu priekšmetu, bet palīdz arī atrast būtiskus vai ne tik būtiskus trūkumus mācību procesa pilveidei.
4. Pedagoga darbības novērtēšana spēj būtiski parādīt cik ieinteresēti un mērķtiecīgi pedagogs spēj iesaistīt skolēnus klases, izglītības iestādes, ārpusskolas aktivitātēs.

Autora komentārsAtvērt
Atlants