Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Kvalitatīvas skolas attīstības iespējas un pilnveidošana', 1.
  • Referāts 'Kvalitatīvas skolas attīstības iespējas un pilnveidošana', 2.
  • Referāts 'Kvalitatīvas skolas attīstības iespējas un pilnveidošana', 3.
  • Referāts 'Kvalitatīvas skolas attīstības iespējas un pilnveidošana', 4.
  • Referāts 'Kvalitatīvas skolas attīstības iespējas un pilnveidošana', 5.
  • Referāts 'Kvalitatīvas skolas attīstības iespējas un pilnveidošana', 6.
  • Referāts 'Kvalitatīvas skolas attīstības iespējas un pilnveidošana', 7.
  • Referāts 'Kvalitatīvas skolas attīstības iespējas un pilnveidošana', 8.
  • Referāts 'Kvalitatīvas skolas attīstības iespējas un pilnveidošana', 9.
  • Referāts 'Kvalitatīvas skolas attīstības iespējas un pilnveidošana', 10.
  • Referāts 'Kvalitatīvas skolas attīstības iespējas un pilnveidošana', 11.
  • Referāts 'Kvalitatīvas skolas attīstības iespējas un pilnveidošana', 12.
  • Referāts 'Kvalitatīvas skolas attīstības iespējas un pilnveidošana', 13.
  • Referāts 'Kvalitatīvas skolas attīstības iespējas un pilnveidošana', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu straujajā vidē ik dienu norisinās pārmaiņu procesi, kas rada jaunas atziņas, jaunu pieredzi, jaunu pārliecību un arī jaunu vilšanos, ne tikai sabiedrībā kopumā, bet arī izglītības jomā. Kā zināms ar problēmām un risinājumiem izglītības procesos mēs sastopamies ik uz soļa. Ielūkojoties nākotnes izglītībā ir redzams, ka tās procesos aktīvi piedalās daudz cilvēku, un kuru skaits pakāpeniski pieaug ātrāk, nekā sabiedrība gatava mainīties. No tā var izsecināt, ka katras skolas uzdevums ir veidot tādu pilsoņu paaudzi, kas veicinātu izglītības uzplaukumu nākotnē. Nākotnes izglītība visefektīvākā būs tikai tad, ja tā balstīsies uz praksi un tiks virzīta uz izglītības perspektīvu. Veidojot jaunus izglītības attīstības moduļus, labāko vajadzētu pārņemt jau no esošās pieredzes izglītībā, jāizzina pārmaiņu nepieciešamības cēloņi, tie jāsaista ar visā pasaulē esošo problēmu cēloņiem un to kvalitatīviem risinājumiem. Nenoliedzami ir tas, ka jāņem vērā arī pasaules izglītības pieredzi un to iespēju analizēt un pielietot Latvijas kvalitatīvu skolu pilnveidošanai. Lai nekļūdīgi veidotu kvalitatīvu skolu attīstību ļoti svarīgi savu izglītības darbību saistīt ar to, kas notiek citur, lai nebūtu jāizgudro viss no jauna. Katrai izglītības videi mainoties, mainās iestādes struktūra, stratēģija un cilvēki, kas tajā iesaistās.…

Atlants