Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.07.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Žurnāla "Ieva" analīze', 1.
  • Referāts 'Žurnāla "Ieva" analīze', 2.
  • Referāts 'Žurnāla "Ieva" analīze', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Žurnāls Ieva

Žurnāls Ieva ir periodisks izdevums latviešu valodā. Tas iznāk vienreiz nedēļā, mērķauditorija ir sievietes – visāda vecuma. Nav svarīgi, vai sievietei ir vīrs, bērni, labi atalgots darbs, zemnieku saimniecība vai dzīvoklis Rīgas centrā. Galvenais ir tas, ka žurnāls savu mērķauditoriju sasniedz ar patiesumu, tādu kā neviltotu draudzīgumu un rūpēm. To apliecina arī žurnāla milzīgā tirāža – 73 500. Abonementu skaits sasniedz 24 683. Kopējais lasītāju skaits ir 485 000.
Žurnāls pirmo reizi pasauli ieraudzījis 1997.gadā, un tā sākotnējā tirāža bija jau 35 000 eksemplāru, kas ir ārkārtīgi labs rādītājs tik mazā valstī. Žurnāla īpašnieks ir izdevniecība Santa.
Ievas galvenās tēmas ir svarīgi notikumi Latvijā un ārzemēs, intervijas, stils un mode, kultūra un māksla, skaistums un veselība, sieviešu jūtu pasaule, bērnu audzināšana un attiecības ģimenē, dažādu speciālistu konsultācijas un viedokļi.
Tāpat arī Ieva raksta par tādām tēmām kā: padomi mājās un dārza darbos, rokdarbi un kulinārija, konkursi, krustvārdu mīklas un testi, horoskopi un TV programma, zvaigžņu lietas ,jaunākās grāmatas un izklaides iespējas brīvdienās.

SVID (SWOT) analīze

Izdevuma stiprās puses – šāda veida izdevums Latvijas tirgū vēl nebija bijis, līdz ar to, laikā, kad tas radās, t.i.1997.gadā, tam īsti nebija konkurentu. Rezultātā – tas ieguva savas mērķauditorijas uzmanību bez īpašām pūlēm, jo jaunievedums bija sabiedrībai nepieciešams, gaidīts, sievietes bija izslāpušas pēc kaut kā reizē izklaidējoša, pamācoša un uzticama.

Autora komentārsAtvērt
Atlants