Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.03.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Bērnu emocionālās attieksmes veidošana tēlotājdarbībā', 1.
  • Konspekts 'Bērnu emocionālās attieksmes veidošana tēlotājdarbībā', 2.
  • Konspekts 'Bērnu emocionālās attieksmes veidošana tēlotājdarbībā', 3.
  • Konspekts 'Bērnu emocionālās attieksmes veidošana tēlotājdarbībā', 4.
  • Konspekts 'Bērnu emocionālās attieksmes veidošana tēlotājdarbībā', 5.
  • Konspekts 'Bērnu emocionālās attieksmes veidošana tēlotājdarbībā', 6.
  • Konspekts 'Bērnu emocionālās attieksmes veidošana tēlotājdarbībā', 7.
  • Konspekts 'Bērnu emocionālās attieksmes veidošana tēlotājdarbībā', 8.
  • Konspekts 'Bērnu emocionālās attieksmes veidošana tēlotājdarbībā', 9.
  • Konspekts 'Bērnu emocionālās attieksmes veidošana tēlotājdarbībā', 10.
  • Konspekts 'Bērnu emocionālās attieksmes veidošana tēlotājdarbībā', 11.
  • Konspekts 'Bērnu emocionālās attieksmes veidošana tēlotājdarbībā', 12.
  • Konspekts 'Bērnu emocionālās attieksmes veidošana tēlotājdarbībā', 13.
  • Konspekts 'Bērnu emocionālās attieksmes veidošana tēlotājdarbībā', 14.
Darba fragmentsAizvērt

B modulis
1. Runāt ar mazuli un risināt sarunu
2. Veicināt mazuļa veidotās skaņas
3. Mudināt satvert priekšmetus un manipulēt ar tiem
4. Radīt iespēju abpusēji dalīties uzmanībā
5. Izraisīt mazulim smaidu un smieklus
6. Iesaistīties iepriekš paredzamās darbībās
7. Pētīt grāmatu kopā
Labrīt manu eņģelīt! Ai kā tu staipies, labi izgulējies! ( Pakutina) Kā jūtas mans puisītis? ( pasmaida, kustina rociņas un kājiņas). Apmainīsim autiņus? Paņemsim sausu, tīru autiņu, utt. ( Mazulis priecīgs, veido savas skaņas, mamma tās atkārto, it kā saprastu ko bērns ir teicis piem., -aaak (mamma aaa, nu jā, tev vajag arī sausu krekliņu, vai ne mīļumiņ, aiziesim tam pakaļ) Paņem krekliņu, nu vai uzvilksim to? Saģērbjas. Iesim paskatīties kādas rotaļlietas tev ir, re grabulītis, vai, redzi kāda tev skaista rotaļlieta. Paklausies kā tā skan! Tu arī gribi to paturēt, pagrabināt? ( bērns paņem, izpēta pagaršo) opaaa… nokrita tavs grabulītis, bet nekas, mamma tev to pados, paceļ grabuli un iedod bērnam! Kamēr bērns spēlējas ar grabulīti, mamma paņem kādu citu rotaļlietu un tur to bērnam redzamā un sasniedzamā vietā. Bērns to apskata, izpēta pagaršo, vecāks runā ar bērnu par konkrēto rotaļlietu!

Autora komentārsAtvērt
Atlants