Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.03.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze', 1.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze', 2.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze', 3.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze', 4.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze', 5.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze', 6.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze', 7.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze', 8.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze', 9.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze', 10.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze', 11.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze', 12.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze', 13.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze', 14.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze', 15.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze', 16.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze', 17.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze', 18.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze', 19.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze', 20.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze', 21.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze', 22.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze', 23.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze', 24.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze', 25.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze', 26.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze', 27.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze', 28.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze', 29.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "Cita opera" tēla, imidža analīze', 30.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Organizācijas tēla teorētiskie aspekti   
  Organizācijas iekšējā un ārējā tēla analīze   
  Rekomendācijas organizācijas tēla nostiprināšanai un uzlabošanai   
Darba fragmentsAizvērt

Rekomendācijas organizācijas tēla nostiprināšanai un uzlabošanai un iespējamā rīcība rekomendāciju ieviešanai praksē
Turpināt veidot pārdomāta un pozitīva organizācijas tēla nostiprināšanos sabiedrībā, kas īpaši domā par oriģinalitāti, inovācijām un klientu apmierinātību un interesēm (Pozitīvu atsauksmju publicēšana internetvidē, veikt klientu apmierinātības aptaujas, esošo pasākumu apmeklētības analīze, statistikas datu apkopošana , lai zinātu uz ko vērst turpmāko pasākumu tematiku)
Organizācijai vajadzētu vērst uzmanību uz sociālās atbildības demonstrēšanu - stingrāk kontrolējot nepilngadīgo neielaišanu klubā, un skaņas izolāciju, lai netraucētu apkārt dzīvojošo iedzīvotāju nakts mieru. Kā arī nodrošināt lielāku kontroli un sabiedriskās kārtības nodrošināšanu, ārpus kluba teritorijā(smēķētavā, mašīnu stāvlaukumā), lai lauztu sabiedrības stereotipus par vadības nespēju uzņemties atbildību un līdzību ar kluba “ideja” neorganizēto darba kultūru.

Tā kā organizācija spējusi atjaunot klientu uzticību atpūtas uz izklaides nozares sniegtajiem pakalpojumiem, uzņēmumam svarīgi attaisnot cerības, nepievilt sabiedrību un noturēt uzstādīto latiņu. Veikt preventīvos pasākumus jaunu klientu piesaistīšanā un esošo klientu saglabāšanā.(iespēja piesaistīt apkārtējo novada publiku, jāveido sabiedrības izpratne, attieksme un tolerances līmenis)
Respektēt klientu vēlmes un nostāju (pirms foto uzņemšanas pajautāt vai klients vēlas uzņemt foto, lai tas tiktu publiskots internetvidē)

Rekomendācijas organizācijas tēla nostiprināšanai un uzlabošanai un iespējamā rīcība rekomendāciju ieviešanai praksē
Vairāk jāvērš uzmanība uz darbinieku apmierinātību un motivēšanu, iesaisti lēmumu pieņemšanā, plānošanā un korporatīvās kultūras attīstīšanu (kopīgas apspriedes, ideju uzklausīšana, apmierinātības anketas, darbinieku lojalitātes pētījumi)
Nostiprināt uzņēmuma logo un nosaukuma atpazīstamību (Uz mājas lapā publicētajiem foto atspoguļot uzņēmuma logo, kas veicinātu popularitāti, un publisko atpazīstamību)


Autora komentārsAtvērt
Atlants