Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.01.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
  • Prezentācija 'Bērna izglītības saturs pirmsskolā: mājturības metodika', 1.
  • Prezentācija 'Bērna izglītības saturs pirmsskolā: mājturības metodika', 2.
  • Prezentācija 'Bērna izglītības saturs pirmsskolā: mājturības metodika', 3.
  • Prezentācija 'Bērna izglītības saturs pirmsskolā: mājturības metodika', 4.
  • Prezentācija 'Bērna izglītības saturs pirmsskolā: mājturības metodika', 5.
  • Prezentācija 'Bērna izglītības saturs pirmsskolā: mājturības metodika', 6.
  • Prezentācija 'Bērna izglītības saturs pirmsskolā: mājturības metodika', 7.
  • Prezentācija 'Bērna izglītības saturs pirmsskolā: mājturības metodika', 8.
  • Prezentācija 'Bērna izglītības saturs pirmsskolā: mājturības metodika', 9.
  • Prezentācija 'Bērna izglītības saturs pirmsskolā: mājturības metodika', 10.
  • Prezentācija 'Bērna izglītības saturs pirmsskolā: mājturības metodika', 11.
  • Prezentācija 'Bērna izglītības saturs pirmsskolā: mājturības metodika', 12.
Darba fragmentsAizvērt

3. vecumposms.

Pilnveidot:
1. priekšstatus par drošību, darbojoties ar šūšanas piederumiem.
2. izpratni par šūšanas prasmju nepieciešamību, nozīmi cilvēka dzīvē.
3. zināšanas par šūšanas piederumiem, to izmantošanas iespējām.
4. priekšstatus par pogām, to veidiem, formām, krāsu, materiāliem, atbilstību apģērbam - kreklam, jakai, mētelim, svētku tērpam.
5. veidot izpratni par pogu šūšanas nepieciešamību.
6. prasmi uzsiet diegam mezglu.
7. prasmi nogriezt piemērota garuma diegu.
Bagātināt bērnu pieredzi par dažādiem materiāliem, aksesuāriem, to izmantošanas iespējām.

Sekmēt:
1. bērnu interesi par šūšanu, vēlēšanos pašiem izgatavot rotaļlietas, dāvaniņas, rotājumus.
2. bērnu pašiniciatīvu, atrodot savam darinājumam praktisku pielietojumu.
3. bērnu estētisko uztveri krāsu saskaņošanā, darinājumu izrotāšanā.
4. plānošanas prasmju apguvi.

Nostiprināt prasmes:
1. iegūt piemērota garuma diegu šūšanai;
2. ievērt diegu adatā; • pareizi turēt adatu;
3. šūt pamatdūrienā.

Ieteikumi:
Izšujot zīmējumu, svarīgi, lai bērnam būtu interesants tas, ko viņš šūj. Izšūšanai piedāvāt gan vienkāršus, gan sarežģītākus rakstus, ko zīmē skolotājs. Svarīgi nodrošināt izvēles iespēju. Pārdomāt uzzīmētā raksta lietderību, tā izmantošanas iespējas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants