Vērtējums:
Publicēts: 12.09.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Komunikācijas plāns par zālāju apsaimniekošanu', 1.
  • Referāts 'Komunikācijas plāns par zālāju apsaimniekošanu', 2.
  • Referāts 'Komunikācijas plāns par zālāju apsaimniekošanu', 3.
  • Referāts 'Komunikācijas plāns par zālāju apsaimniekošanu', 4.
  • Referāts 'Komunikācijas plāns par zālāju apsaimniekošanu', 5.
  • Referāts 'Komunikācijas plāns par zālāju apsaimniekošanu', 6.
  • Referāts 'Komunikācijas plāns par zālāju apsaimniekošanu', 7.
  • Referāts 'Komunikācijas plāns par zālāju apsaimniekošanu', 8.
  • Referāts 'Komunikācijas plāns par zālāju apsaimniekošanu', 9.
  • Referāts 'Komunikācijas plāns par zālāju apsaimniekošanu', 10.
  • Referāts 'Komunikācijas plāns par zālāju apsaimniekošanu', 11.
  • Referāts 'Komunikācijas plāns par zālāju apsaimniekošanu', 12.
  • Referāts 'Komunikācijas plāns par zālāju apsaimniekošanu', 13.
  • Referāts 'Komunikācijas plāns par zālāju apsaimniekošanu', 14.
  • Referāts 'Komunikācijas plāns par zālāju apsaimniekošanu', 15.
  • Referāts 'Komunikācijas plāns par zālāju apsaimniekošanu', 16.
  • Referāts 'Komunikācijas plāns par zālāju apsaimniekošanu', 17.
  • Referāts 'Komunikācijas plāns par zālāju apsaimniekošanu', 18.
  • Referāts 'Komunikācijas plāns par zālāju apsaimniekošanu', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Plāna pārskats un galvenie mērķi    2
  Mērķauditorija un tās raksturojums    4
  Komunikācijas metodes/ kanāli    7
  Nepieciešamie resursi    9
  Nepieciešamie/vēlamie sadarbības partneri    10
  Rezultātu mērījumi un vērtēšana    11
  Kopsavilkums    13
  Pielikums    14
Darba fragmentsAizvērt

Kopsavilkums
Komunikācijas plāna mērķauditorija ir zemes īpašnieki (lauksaimnieki) Latvijā. Prioritārā mērķauditorija ir mazie un lielie saimniecību vadītāji un sekundārā mērķauditorija ir lielie lauksaimniecību vadītāji (t.sk. uzņēmēji). Lai informētu mērķauditoriju, tika izvēlēti sekojošas komunikācijas metodes:
• Personiskā komunikācija
• Ceļojošās izstādes
• Drukāti informatīvi materiāli
• Publicitāte masu medijos
• Stratēģiskas partnerattiecības ar biedrībām, organizācijām un uzņēmumiem
• Publicitāte sociālajos tīklos
• Informācijas izplatīšana izmantojot sabiedrībā populāru un respektētu cilvēku kā kampaņas aizbildni-‘seju’.
Lai nodrošinātu efektīvu komunikāciju, kampaņas organizētajiem būtu vajadzīgi materiālie un nemateriālie resursi, ka arī tādi sadarbības partneri ka pašvaldības, organizācijas un uzņēmumi.
Ir nepieciešams kampaņu vērtēt, lai saprastu kuras komunikācijas metodes ir visefektīvākās, kas būtu veicams piešķirot katrai metodei un uzdevumam kvantificējamu indikatoru.

Autora komentārsAtvērt
Atlants