Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.12.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mācību stunda un rotaļnodarbība pirmsskolā', 1.
  • Konspekts 'Mācību stunda un rotaļnodarbība pirmsskolā', 2.
  • Konspekts 'Mācību stunda un rotaļnodarbība pirmsskolā', 3.
  • Konspekts 'Mācību stunda un rotaļnodarbība pirmsskolā', 4.
  • Konspekts 'Mācību stunda un rotaļnodarbība pirmsskolā', 5.
  • Konspekts 'Mācību stunda un rotaļnodarbība pirmsskolā', 6.
  • Konspekts 'Mācību stunda un rotaļnodarbība pirmsskolā', 7.
  • Konspekts 'Mācību stunda un rotaļnodarbība pirmsskolā', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Mācību stunda – mācību organizācijas pamatforma skolā, kur skolotāja strādā noteiktā laika vienībā darbību, izmantojot dažādas metodes un mācību līdzekļus mācību programmā paredzēto didaktisko un audzinošo uzdevumu risināšanai. (Žukovs,1997)
Vispārīgās prasības, kādam jāatbilst mācību stundai, izriet no sabiedrības izvirzītajiem uzdevumiem skolā. Galvenās no tām:
Sekmēt apzinātu, dziļu un noturīgu zināšanu apguvi, kas ir pamats zinātniskas pārliecības un pasaules uzskata veidošanai skolēnos;
Veidot skolēniem noturīgas iemaņas un prasmes, kas ietekmē viņu sagatavošanu dzīvei, aktīvai līdzdalībai tajā;
Palielināt mācību audzinošo efektu stundā, sekmējot personības stundā, sekmējot personības morālo iezīmju pilnveidi;…

Autora komentārsAtvērt
Atlants