Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.04.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pedagoģiskās idejas 17.-21.gadsimtā', 1.
  • Konspekts 'Pedagoģiskās idejas 17.-21.gadsimtā', 2.
  • Konspekts 'Pedagoģiskās idejas 17.-21.gadsimtā', 3.
  • Konspekts 'Pedagoģiskās idejas 17.-21.gadsimtā', 4.
  • Konspekts 'Pedagoģiskās idejas 17.-21.gadsimtā', 5.
Darba fragmentsAizvērt

21.gs.
• Izrādes, uzstāšanās, projekti un dažādas cita veida informāciju un tehnoloģiju formas tiek izmantotas mācībām un vērteišanai.
• Skolēns ir aktīvs mācību procesā.
• Liela skolēnu brīvība.
• Mācību stundu pamats ir sintēzes, analīzes un novērtēšanas prasmes un ietver sevī arī pārējās trīs zemākā līmeņa prasmes, kuras tiek apgūtas caur sarežģītākajām.
• Skola tiek apmeklēta noteiktu rezultātu sasniegšanai.
• Lielas ieceres – ja kaut kas nav pietiekami labs, tas nav paveikts. Tiek sagaidīts un nodrošināts, ka visi skolēni ir sasnieguši viņiem atbilstošu spēju līmeni.
• Skolēni mācas, sadarbojoties ar klasesbiedriem un citiem cilvēkiem visā pasaulē – globālajā klasē.
• Pašvērtējums, vienaudžu un citu cilvēku vērtējums. Rezultātu publiska prezentēšana un autentisks auditorijas novērtējums.
• Mācību saturs un mācības ir tieši vērstas uz skolēnu daudzveidību un nodrošina dažādu vajadzību piepildīšanu.
• Skolēnu sekmes veidojas apkopojot apgūto.
• Mācību saturs ir saistīts ar skolēnu interesēm, pieredzi, talantiem un reālo dzīvi.
• Bērncentrēts mācību process, kurā skolotājs ir procesa organizātors.

Šajā gadsimtā skolēniem ir lielāka brīvība. Zināšanas tiek saistītas ar apkārtējas vides parādībām.
Galvenokārt mācības fokusējas uz ikdienas situācijām.

Autora komentārsAtvērt
Atlants