Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'SIA "Vienmēr tīrs" pielietotās stratēģijas analīze', 1.
  • Referāts 'SIA "Vienmēr tīrs" pielietotās stratēģijas analīze', 2.
  • Referāts 'SIA "Vienmēr tīrs" pielietotās stratēģijas analīze', 3.
  • Referāts 'SIA "Vienmēr tīrs" pielietotās stratēģijas analīze', 4.
  • Referāts 'SIA "Vienmēr tīrs" pielietotās stratēģijas analīze', 5.
  • Referāts 'SIA "Vienmēr tīrs" pielietotās stratēģijas analīze', 6.
  • Referāts 'SIA "Vienmēr tīrs" pielietotās stratēģijas analīze', 7.
  • Referāts 'SIA "Vienmēr tīrs" pielietotās stratēģijas analīze', 8.
  • Referāts 'SIA "Vienmēr tīrs" pielietotās stratēģijas analīze', 9.
  • Referāts 'SIA "Vienmēr tīrs" pielietotās stratēģijas analīze', 10.
  • Referāts 'SIA "Vienmēr tīrs" pielietotās stratēģijas analīze', 11.
  • Referāts 'SIA "Vienmēr tīrs" pielietotās stratēģijas analīze', 12.
  • Referāts 'SIA "Vienmēr tīrs" pielietotās stratēģijas analīze', 13.
  • Referāts 'SIA "Vienmēr tīrs" pielietotās stratēģijas analīze', 14.
  • Referāts 'SIA "Vienmēr tīrs" pielietotās stratēģijas analīze', 15.
  • Referāts 'SIA "Vienmēr tīrs" pielietotās stratēģijas analīze', 16.
  • Referāts 'SIA "Vienmēr tīrs" pielietotās stratēģijas analīze', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  SIA «VIENMĒR TĪRS» APRAKSTS    4
2.  UZŅĒMUMU VIDES JĒDZIENS UN RAKSTUROJUMS    6
3.  SIA «VIENMĒR TĪRS» ĀRĒJĀS VIDES ANALĪZE    9
3.1.  Tiešās ietekmes ārējā vide    9
3.2.  Netiešās ietekmes ārējā vide    11
4.  SIA «VIENMĒR TĪRS» IEKŠĒJĀS VIDES ANALĪZE    13
4.1.  Personāla efektivitāte    13
4.2.  Uzņēmuma konkurētspējīgās priekšrocības    13
5.  SIA «VIENMĒR TĪRS» IZVĒLĒTĀ STRATĒĢIJA UN TĀS PAMATOJUMS    15
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    16
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    17
Darba fragmentsAizvērt

1. SIA «VIENMĒR TĪRS» APRAKSTS

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību «Vienmēr tīrs» ir viens no sadzīves pakalpojumu sniedzējiem Latvijā. Tas iedzīvotājiem sniedz divu veidu pakalpojumus:
1) maināmo paklāju serviss — šim nolūkam uzņēmuma rīcībā ir specializētas iekārtas, kas nepieciešamas maināmo paklāju tīrīšanai. Paklāji izgatavoti, izmantojot īpašu tehnoloģiju, kas durvju priekšā aiztur gružus, smiltis, putekļus, dubļus, sniegu un mitrumu. Paklāji ir īpaši piemēroti vietām ar lielu kustības intensitāti, tie spēj uzsūkt kilogramiem smilšu un aizturēt mitrumu.
2) ķīmiskās tīrītavas pakalpojumi — tas sevī ietver gan ķīmisko tīrītavu paklājiem, gan veļas mazgāšanas pakalpojumus.
Uzņēmuma mērķi ir tiešā saistībā ar uzņēmuma stratēģiju. I. Forands uzskata, ka stratēģijai jābalstās uz organizācijas misiju. [4] Dažkārt tiek pausts pretējs uzskats, proti, stratēģija nosaka misiju un misija ir organizācijas galvenais mērķis.
SIA «Vienmēr tīrs» misija ir iegūt stabilu vietu sadzīves pakalpojumu tirgū, sniedzot kvalitatīvus pakalpojumus uzņēmumiem un privātpersonām.
Uzņēmuma vīzija savukārt norāda uz vēlmi nodrošināt augstu kvalitāti visā savā darbībā. Uzņēmumam jākļūst par vadošo maināmo paklāju servisa uzņēmumu Latvijā, radot labvēlīgu mikroklimatu saviem darbiniekiem.
Uzņēmums izveidots 1993. gadā ar sākotnējo mērķi iegūt stabilu vietu sadzīves pakalpojumu tirgū, sniedzot kvalitatīvus pakalpojumus uzņēmumiem un privātpersonām. Sākotnēji tas darbojās tikai kā ķīmiskā tīrītava, bet laika gaitā tika nolemts pakalpojumu klāstu palielināt, un tika uzsākts maināmo paklāju serviss.
Sākotnējais mērķis ir sasniegts, un tagad uzņēmums nodrošina perspektīvas darbavietas daudziem cilvēkiem ar izaugsmes iespējām. Lai to varētu izdarīt ir nepieciešams izstrādāt produktīvu tehnoloģiju, kas nodrošinātu uzņēmumam veiksmīgu darbību. Šeit vairāk tiek runāts par prasmju un zināšanu, nevis iekārtu un izgudrojumu tehnoloģijām.

Autora komentārsAtvērt
Atlants