• Eseja par skolotāja sociāli emocionālo kompetenču nozīmi profesionālajā darbā un pašrefleksiju

    TOP 50

    Eseja3 Pedagoģija, Psiholoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.04.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Eseja par skolotāja sociāli emocionālo kompetenču nozīmi profesionālajā darbā un', 1.
  • Eseja 'Eseja par skolotāja sociāli emocionālo kompetenču nozīmi profesionālajā darbā un', 2.
  • Eseja 'Eseja par skolotāja sociāli emocionālo kompetenču nozīmi profesionālajā darbā un', 3.
  • Eseja 'Eseja par skolotāja sociāli emocionālo kompetenču nozīmi profesionālajā darbā un', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Atbildīga lēmumu pieņemšanas pamatā skolotājam, tāpat kā jebkuram cilvēkam, ir ētikas standartu, drošības apsvērumu un sociālo normu ievērošana, lai ņemtu vērā dažādu darbību sekas, savu labklājību un citu cilvēku labklājību.
Apkopojot pārdomas par skolotāja sociāli emocionālo kompetenču lomu profesionālajā darbībā, secinu, ka skolotājam ir jābūt gan zināšanās bāzētam, gan jāpiemīt sociāli emocionālam intelektam, ārpus konteksta esošām domāšanas spējām, empātijai, pašregulācijai, augstai atbildībai personīgo lēmumu pieņemšanā, lai ar savu klātbūtni, rīcību, uzvedību motivētu skolēnus saskatīt otrā un sevī vajadzību attīstīt sociāli emocionālās kompetences. Skola ir vieta, kur māca mācīties, un skolotājs ir galvenais virzītājspēks pašvadītām mācībām labbūtīgā vidē.

Autora komentārsAtvērt
Atlants